Gå til innhold

Den nye matpakke trenden... ang rester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det må jo bli mye rester etter alt som blir trykket ut og skjært ut.

Hva gjør dere med restene?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Den "nye" matpakketrenden er ikke så ny for meg. Og noe av poenget har jo vært å bruke opp restene. Feks middagsrester fra dagen i forveien etc.

Men nå har ikke jeg glitter på fiskekakene da, hahaha, men har feks små fine "matpinner" som jeg kan stikke i matterninger el, så er de litt festligere å spise.

Skrevet

poenget til HI var vel alle desse matpakkane med skiver eller ost, skinke etc som er utskåre som figurar. Middagsrestar i matpakken er jo lurt.

Har lurt på det same som Hi. Får tru dei iallefall har fuglebrett til brødsmulane, og kanskje ein kattepus som likar ost og skinke. Blir iallefall hol i hovudet å lære ungane å kaste mat.

Skrevet

poenget til HI var vel alle desse matpakkane med skiver eller ost, skinke etc som er utskåre som figurar. Middagsrestar i matpakken er jo lurt.

Har lurt på det same som Hi. Får tru dei iallefall har fuglebrett til brødsmulane, og kanskje ein kattepus som likar ost og skinke. Blir iallefall hol i hovudet å lære ungane å kaste mat.

Som sagt, dersom jeg skjærer ut figurer, så blir det raskt til "terninger" eller omvendte figurer som også havner i matpakka ;)

Men nå pynter sommsagt ikke jeg med glitter og fjas da, det har kanskje hendt med litt ekstra moro ifbm bursdager og sånn, men utover det handler det aller mest ommå ha en variert og god matpakke. Særlig når du pakker til flere familiemedlemmer, så kan du jo la en få figuren og en få "hullet".

Bre søk opp bilder på nett, "bentomat" el, så finner dere masse ideer til hvordan man skal BRUKE OPP rester, ikke lage mer,..

(men så klart, sånne fornuftige ting gjør seg jo ikke like godt i den kullørte dagspressen,, hehe)

Skrevet

Hi her..

jeg synes det kastes for mye mat, så jeg blir litt irritert når jeg ser enkelte brødbokser hvor det er trykket ut hjerter av x annatl brødskiver, hva skjer med resten av skiven? osteskivene?

Tusen takk for svar :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...