Gå til innhold

Født med dårlig samvittighet!:(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Idag er jeg syk, halsen er hoven(klarer ikke svelge taletter), og jeg kaster opp.

Jeg gruuuuuer meg til å ringe jobben og si ifra, vi er i mangel på folk og jeg får så dårlig samvittighet, men samtidig kan jeg jo ikke gå på jobb når jeg kaster opp:(

Har vært en del plaget med halsbetennelse i noen år, men legen mener det ikke er noe vits i å fjerne mandlene pga de er så små....aner ikke hva jeg skal gjøre..og hver gang jeg er hos legen får jeg ikke medisin, for han mener det må gå over av seg selv:(

Er ganske ny i jobben i tillegg, vært borte 3 dager pga meg selv og sykt barn tidligere:( Jobet der siden i februar.

Noen gode råd?:S

Videoannonse
Annonse
Skrevet

3 hele dager siden februar? Synes ikke det var spesielt enormt mye. Ja, det finnes folk som aldri bruker egenmelding. Jeg var en av dem før jeg fikk barn. Er du syk så er du syk. Og dersom halsbetennelse er et vanlig problem bør du være litt mer påståelig ovenfor legen. De kan være litt dårlige til å lytte av og til.

God bedring!

Skrevet (endret)

Bare tre dager, heldig du, her har vi kommet opp i 10-11 dager. hadde tre dager for en ukes tid siden. kjedelig med syke barn men ikke noe å gjøre med.

god bedring, slapp av å bli frisk. Du vil ikke smitte flere medarbeidere da blir det krise på jobben da.

Endret av ♥ Løvemamma ♥
Skrevet

Bli hjemme og heller se om du finner seg en ny lege som faktisk hjelper deg! God bedring

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...