Chelseafan Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Jeg skal på Kon tiki på Fredagen,hvordan er det med lyd? tenkte på for til babyen og hva hvis jeg blir skremt eller Skvetter,er det farlig for babyen? og den 16 November skal jeg på Breaking Dawn,men bare hvis det ikke er noe fare for babyen,er cirka 7mnd da
Elsa88 Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Ordner ikke de babykino da? Det gjør de her. Litt mer lys, lavere volum og barneskrik er ok Eller kan du nå ordne med barnevakt.
Chelseafan Skrevet 10. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2012 Den er ikke født er i magen skal ha den i Januar
Elsa88 Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Da går det bra, jeg var på kino og så The Avengers. Da var jeg 33 uker på vei Han sparket i vei når det ble skyting Liker å se acion filmer så han er vant med lydene
Chelseafan Skrevet 10. september 2012 Forfatter #5 Skrevet 10. september 2012 Så bra da Litt nervøs,for har hørt at det ikke er så bra for babyen når mamman blir skremt eller Skvetter se
Elsa88 Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Det har ikke jeg hørt men så er jeg ikke den som blir skremt da Jeg er den som sitter å flirer meg ihjel når jeg ser skrekk filmen
Chelseafan Skrevet 10. september 2012 Forfatter #7 Skrevet 10. september 2012 hehe så pass ja,men babyen er vel godt beskyttet i magen,så trenger vel ikke beskymre meg for mye
Elsa88 Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 Trur ikke det nei Det er jo fostervann som demper litt av lydene også
November-spire-79 Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Hvis man kan gå på konsert med skikkelig høy lyd så må det være greit å gå på kino også
marsgutt 2013 Skrevet 11. september 2012 #10 Skrevet 11. september 2012 gå og kos deg på kino du kan bli lenge i mellom etter barnet er født
Elsa88 Skrevet 11. september 2012 #11 Skrevet 11. september 2012 Trenger ikke å bli lenge mellom hver etterpå. Jeg skal på twilight og hobbiten etter ungen er ute Har allerede barnevakt
VinterSol+2 Skrevet 11. september 2012 #12 Skrevet 11. september 2012 det er ikke farlig, det er ubehagelig for deg lenge før det er ubehagelig for babyen! Jeg blir iallefall veldig lydsensitiv når jeg er gravid. var forøvrig på kon tiki i går, og lyden der var ikke så voldsom heller. så det gikk fint for meg
marsgutt 2013 Skrevet 11. september 2012 #13 Skrevet 11. september 2012 Trenger ikke å bli lenge mellom hver etterpå. Jeg skal på twilight og hobbiten etter ungen er ute Har allerede barnevakt Trenger ikke å bli lenge mellom hver etterpå. Jeg skal på twilight og hobbiten etter ungen er ute Har allerede barnevakt sa d kunne bli lenge i mellom. planla og dra på kino jeg også etter ungen ble født. men d ble ikke slik jeg hadde planlakt det. klarte ikke dra fra henne for og dra på kino. ventet til filmen kom ut og såg den hjemme i stede. kan nok telle di gangene jeg har vært på kino siste 6 årene på 1 hånd:P
Elsa88 Skrevet 11. september 2012 #14 Skrevet 11. september 2012 Trenger ikke å bli lenge mellom hver etterpå. Jeg skal på twilight og hobbiten etter ungen er ute Har allerede barnevakt Trenger ikke å bli lenge mellom hver etterpå. Jeg skal på twilight og hobbiten etter ungen er ute Har allerede barnevakt sa d kunne bli lenge i mellom. planla og dra på kino jeg også etter ungen ble født. men d ble ikke slik jeg hadde planlakt det. klarte ikke dra fra henne for og dra på kino. ventet til filmen kom ut og såg den hjemme i stede. kan nok telle di gangene jeg har vært på kino siste 6 årene på 1 hånd:P Både jeg og mannen min er kinofolk. Vi drar ofte på kino når det er stor filmer som kommer. Om at ungen er her kommer ikke til å stoppe det, vil jo ikke legge alt i livet mitt på pause siden jeg har fått meg et barn. Vi kommer til å bruke det som en fristund og at jeg og mannen kan holde liv i forholdet vårt. Ut på deit
marsgutt 2013 Skrevet 11. september 2012 #15 Skrevet 11. september 2012 Trenger ikke å bli lenge mellom hver etterpå. Jeg skal på twilight og hobbiten etter ungen er ute Har allerede barnevakt Trenger ikke å bli lenge mellom hver etterpå. Jeg skal på twilight og hobbiten etter ungen er ute Har allerede barnevakt sa d kunne bli lenge i mellom. planla og dra på kino jeg også etter ungen ble født. men d ble ikke slik jeg hadde planlakt det. klarte ikke dra fra henne for og dra på kino. ventet til filmen kom ut og såg den hjemme i stede. kan nok telle di gangene jeg har vært på kino siste 6 årene på 1 hånd:P Både jeg og mannen min er kinofolk. Vi drar ofte på kino når det er stor filmer som kommer. Om at ungen er her kommer ikke til å stoppe det, vil jo ikke legge alt i livet mitt på pause siden jeg har fått meg et barn. Vi kommer til å bruke det som en fristund og at jeg og mannen kan holde liv i forholdet vårt. Ut på deit ja jeg skulle gjerne gått oftere jeg også er en fin måte pleie forholde litt
Chelseafan Skrevet 11. september 2012 Forfatter #16 Skrevet 11. september 2012 Tusen takk for alle svar,da går jeg på kino og føler meg trygg da . Skal vel ikke på kino før neste sommer uansett etter babyen har kommet,da er han/hun 6mnd så da går det nok fint med barnevakt . Må jo se forsettelsen på Hobbiten
Elsa88 Skrevet 11. september 2012 #17 Skrevet 11. september 2012 Trenger ikke å bli lenge mellom hver etterpå. Jeg skal på twilight og hobbiten etter ungen er ute Har allerede barnevakt Trenger ikke å bli lenge mellom hver etterpå. Jeg skal på twilight og hobbiten etter ungen er ute Har allerede barnevakt sa d kunne bli lenge i mellom. planla og dra på kino jeg også etter ungen ble født. men d ble ikke slik jeg hadde planlakt det. klarte ikke dra fra henne for og dra på kino. ventet til filmen kom ut og såg den hjemme i stede. kan nok telle di gangene jeg har vært på kino siste 6 årene på 1 hånd:P Både jeg og mannen min er kinofolk. Vi drar ofte på kino når det er stor filmer som kommer. Om at ungen er her kommer ikke til å stoppe det, vil jo ikke legge alt i livet mitt på pause siden jeg har fått meg et barn. Vi kommer til å bruke det som en fristund og at jeg og mannen kan holde liv i forholdet vårt. Ut på deit ja jeg skulle gjerne gått oftere jeg også er en fin måte pleie forholde litt Bestevenninnen min skal passa ungen når vi går ut. Blir middag og kino da Ser at det er så mange som sliter med forholdet etter ungen har kommer, for de får ikke alene tid. Så bestevenninnen min stiller opp slik at dette ikke skjer med oss. OG det er jeg veldig takknemlig for
Chelseafan Skrevet 11. september 2012 Forfatter #18 Skrevet 11. september 2012 Så hyggelig da:) Tror nok besteforeldrene og onkelene blir ofte barnevakt her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå