Johanne Nilssen Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Jeg er ny her i forumet og vet ikke om det som er nytt for meg er nytt for andre. Men iallfall: Jeg har fått tak i boken "En bedre start for deg og ditt barn", og er imponert hvor lettlest den er - og hvor interessant den er. Forfatteren er sykepleier og har jobbet med spedbarn i tjue år. Hennes budskap er at dersom du forstår hva spedbarnet ditt forsøker å formidle, så får både du og barnet ditt det bedre. Jeg har vært veldig usikker, og fant mange gode råd, og vil bare anbefale boken til alle. Den finnes på www.enbedrestart.no
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Jeg er ny her i forumet og vet ikke om det som er nytt for meg er nytt for andre. Men iallfall: Jeg har fått tak i boken "En bedre start for deg og ditt barn", og er imponert hvor lettlest den er - og hvor interessant den er. Forfatteren er sykepleier og har jobbet med spedbarn i tjue år. Hennes budskap er at dersom du forstår hva spedbarnet ditt forsøker å formidle, så får både du og barnet ditt det bedre. Jeg har vært veldig usikker, og fant mange gode råd, og vil bare anbefale boken til alle. Den finnes på www.enbedrestart.no Det var reklamen sin det.
Johanne Nilssen Skrevet 10. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 10. september 2012 Jeg er ny her i forumet og vet ikke om det som er nytt for meg er nytt for andre. Men iallfall: Jeg har fått tak i boken "En bedre start for deg og ditt barn", og er imponert hvor lettlest den er - og hvor interessant den er. Forfatteren er sykepleier og har jobbet med spedbarn i tjue år. Hennes budskap er at dersom du forstår hva spedbarnet ditt forsøker å formidle, så får både du og barnet ditt det bedre. Jeg har vært veldig usikker, og fant mange gode råd, og vil bare anbefale boken til alle. Den finnes på www.enbedrestart.no Det var reklamen sin det. åi, er det ikke lov til å dele gode opplevelser også?
Johanne Nilssen Skrevet 11. september 2012 Forfatter #4 Skrevet 11. september 2012 Noen andre som har erfaringer med denne boken?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå