Gå til innhold

Fantastisk bok om barselperioden

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ny her i forumet og vet ikke om det som er nytt for meg er nytt for andre. Men iallfall: Jeg har fått tak i boken "En bedre start for deg og ditt barn", og er imponert hvor lettlest den er - og hvor interessant den er.

Forfatteren er sykepleier og har jobbet med spedbarn i tjue år. Hennes budskap er at dersom du forstår hva spedbarnet ditt forsøker å formidle, så får både du og barnet ditt det bedre. Jeg har vært veldig usikker, og fant mange gode råd, og vil bare anbefale boken til alle.

Den finnes på www.enbedrestart.no

Videoannonse
Annonse
Skrevet
Jeg er ny her i forumet og vet ikke om det som er nytt for meg er nytt for andre. Men iallfall: Jeg har fått tak i boken "En bedre start for deg og ditt barn", og er imponert hvor lettlest den er - og hvor interessant den er. Forfatteren er sykepleier og har jobbet med spedbarn i tjue år. Hennes budskap er at dersom du forstår hva spedbarnet ditt forsøker å formidle, så får både du og barnet ditt det bedre. Jeg har vært veldig usikker, og fant mange gode råd, og vil bare anbefale boken til alle. Den finnes på www.enbedrestart.no

Det var reklamen sin det.

Skrevet
Jeg er ny her i forumet og vet ikke om det som er nytt for meg er nytt for andre. Men iallfall: Jeg har fått tak i boken "En bedre start for deg og ditt barn", og er imponert hvor lettlest den er - og hvor interessant den er. Forfatteren er sykepleier og har jobbet med spedbarn i tjue år. Hennes budskap er at dersom du forstår hva spedbarnet ditt forsøker å formidle, så får både du og barnet ditt det bedre. Jeg har vært veldig usikker, og fant mange gode råd, og vil bare anbefale boken til alle. Den finnes på www.enbedrestart.no
Det var reklamen sin det.
åi, er det ikke lov til å dele gode opplevelser også?
Skrevet

Noen andre som har erfaringer med denne boken?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...