Gå til innhold

Hjelp meg å velge rette vintersko!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har vanligvis pleid å ha et par Ecco vinterboots og et par cherox, men har lurt på om vi heller skal ha et par Timberland goretex, altså de joggeskoene, og f.eks, et par sorel når det er slaps og slikt.

Noen som har erfaringer med disse skoene?

Blir timberland "Joggesko" for kaldt å bruke til vinterstid når det er skikkelig vinter men ingen snø? Er sorel skoene gode å gå i?

Takker for svar :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorell er supre når det er skikkelig kaldt, ikke til slapsevær. Den ytterste delen blir lett gjennomvåt og tar da en evighet å tørke hvis du ikke har tilgang til skotørker.

Til slaps hadde jeg da heller kjøpt Dock Boots.

Når det kommer til GoreTex synes jeg det er viktig at de er høye. Hjelper lite hvor gode skoene er hvis det lett kommer snø nedi.

Nå kjenner jeg ikke de TImberland skoene du mener, men joggesko høres ut som lave.

Men utenom det er Timberland utrolig bra sko.

Skrevet

Takk for svar :) Timberland skoene tenkte jeg til når det ikke var snø, men om de er varme nok fordi om? Altså det er ikke joggesko, men overgangssko, men ser jo ut som joggesko, er ikke spesielt høye.

Ikke lett å bli klok i denne jungelen av barneutstyr!

Skrevet
Sorell er supre når det er skikkelig kaldt, ikke til slapsevær. Den ytterste delen blir lett gjennomvåt og tar da en evighet å tørke hvis du ikke har tilgang til skotørker. Til slaps hadde jeg da heller kjøpt Dock Boots. Når det kommer til GoreTex synes jeg det er viktig at de er høye. Hjelper lite hvor gode skoene er hvis det lett kommer snø nedi. Nå kjenner jeg ikke de TImberland skoene du mener, men joggesko høres ut som lave. Men utenom det er Timberland utrolig bra sko.

Bruker du Dock Boots i stedet for cherrox, da eller? Første høst og vinteren her, så veldig usikker på hva vi trenger.

Skrevet
Sorell er supre når det er skikkelig kaldt, ikke til slapsevær. Den ytterste delen blir lett gjennomvåt og tar da en evighet å tørke hvis du ikke har tilgang til skotørker. Til slaps hadde jeg da heller kjøpt Dock Boots. Når det kommer til GoreTex synes jeg det er viktig at de er høye. Hjelper lite hvor gode skoene er hvis det lett kommer snø nedi. Nå kjenner jeg ikke de TImberland skoene du mener, men joggesko høres ut som lave. Men utenom det er Timberland utrolig bra sko.
Bruker du Dock Boots i stedet for cherrox, da eller? Første høst og vinteren her, så veldig usikker på hva vi trenger.

Ja Dock Boots istedenfor Cherrox.

Dock Boots holder ned til -15, er ikke like stive som Cherrox og har mindre glatt såle.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...