Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Føler dere like mye glede overfor graviditeten som dere gjorde med forige man? Korleis ser dere på framtida med to tette?? Blir det vanskelig og slitsom synes dere??
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Ble gravid igjen når jenta var 11 mnd, det var planlagt og jeg gledet meg like mye som første gang:) det var tyngre å gå gravid andre gang men det gikk helt greit.. Det ble akkurat 20 mnd mellom mine og jeg synst det er helt perfekt:) nå er lillemann 4 mnd og storesøster 2 år, selvsagt er det travelt når begge hyler og storesøster trasser. Men trodde det ville bli verre. Det var mest slitsomt de første 2 ukene, deretter har alt gått så og si knirkefritt:) har familien 2 min unna og storesøster i bhg 3 dager i uken. Tenker å få to tette igjen om noen år! Tror barna får mye glede i hverandre framover:)
Guttemamma10-11 Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Jeg ble gravid etter 6,5 mnd etter førstemann. Denne gangen ble jeg gravid etter 9 mnd. Selvfølgelig er det travelt til tider, men det går kjempefint! Har i tillegg en mann som reiser mye i jobben, så et mye alene innimellom. Rutiner og planlegging har mye å si, særlig med soving og måltider:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå