Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 tisse i et glass om morgenen i 7 tida for å bruke det til en graviditetstest kl 12? Tenker på at morgenurinen er best mtp riktig resultat av hcg stigning. Er gravid og vil ta en cb med ukesindikator for å se om den er steget:)
LuksusLiv Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 En urinprøve må stå i kjøleskap etter 2 timer, så setter du det der vil det nok gå fint. Husk å blande urinen før du bruker den. Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 vil tro det.. uten at jeg er sikker... ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 vil tro det.. uten at jeg er sikker... ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Takk for svar:) Ok, så jeg kan ikke ta den med meg i veska til jeg skal bruke den? Så om jeg tar den kl 7, setter den i kjøleskapet, blander den og bruker den til gtest kl 12 så vil det bli som å ta den på morgenen?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 En urinprøve må stå i kjøleskap etter 2 timer, så setter du det der vil det nok gå fint. Husk å blande urinen før du bruker den. Lykke til! Hvor står dette? Har du link? Jeg bor langt fra legekontoret og har med urinprøve som ofte er både 5 og 6 timer gamle og som ikke er i kjøleskapet, og de sier at det ikke er noe problem.
Nordhagenjentene :) Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 No problem! Jeg tisser når jeg står opp, og lar glasset stå i vasken (er alene hjemme på hverdagene) til jeg har time. Har stått i 4-5 timer, uten at det har hatt utslag på testen.
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Skal settes i kjøleskapet innen to timer, og når den tas ut skal den være romtemperert før du bruker den. Lykke til!
LuksusLiv Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 En urinprøve må stå i kjøleskap etter 2 timer, så setter du det der vil det nok gå fint. Husk å blande urinen før du bruker den. Lykke til! Hvor står dette? Har du link? Jeg bor langt fra legekontoret og har med urinprøve som ofte er både 5 og 6 timer gamle og som ikke er i kjøleskapet, og de sier at det ikke er noe problem. Det har jeg lært på skolen, men har ingen link å vise til.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Takk dere, da prøver jeg på det Altså: Tisse i glasset Inn i kjøleskapet Ut å bli romtemperert Ta test Stemmer? Og da er hcg'en intakt og samme som da den var fersk?
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2012 #12 Skrevet 10. september 2012 Takk dere, da prøver jeg på det Altså: Tisse i glasset Inn i kjøleskapet Ut å bli romtemperert Ta test Stemmer? Og da er hcg'en intakt og samme som da den var fersk? Jupp:)
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #13 Skrevet 11. september 2012 Kan jeg holde glasset under varmt vann for å få det romtemperert? Det er jo iskaldt etter å ha stått i kjøleskapet og tar jo tid før det blir romtemperert...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå