Gå til innhold

Leker alle med barna sine etter jobb?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altså vi er hjemme 4 halv 5, lekser, middag osv. Barna er i seng til 19.00 siden det er tidlig morning. Som regel er vi slitne alle sammen å vi sitter i sofaen å slapper av, ser tv. Leser for barna hver kveld på sengekanten da, men føler vi ikke har krefter til å leke med dem!:/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, så og si aldri. Vi ler og tuller, men jeg leker ikke med leker sammen med dem.

Skrevet

Av og til. I dag ble det puslespill, men det teller kanskje ikke, siden det ikke er helt grusomt kjedelig?

Skrevet

Vi har tre husregler:

Alle må snakke pent til hverandre /være snill med hverandre.

Alle må gjøre sine jobber (barna må ta tallerkenen sin av bordet etter mat, løfte sekken, ta på klær, holde litt orden på rommet)

Og siste regel er at det alltid skal være en halv time med lek sammen på ettermiddagen, det går på tur hvem av barna som velger lek og det går mye i fotball, lego og tegning/maling.

Jeg jobber 100% og henter mellom 3 og kvart på 5.

Skrevet
Av og til. I dag ble det puslespill, men det teller kanskje ikke, siden det ikke er helt grusomt kjedelig?

Haha, nei, det telles vel ikke? For jeg har spilt Yatzy med barna idag, men jeg trodde ikke brettspill og sånne "arrangerte" ting kunne regnes med ;) Også hadde vi veldig bæsjehumor idag, men det er vel ei heller lek i den forstand.

Skrevet

Ikke hver dag. I dag ble det badetid og putekrig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...