Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Hehe... Hadde du spurt eks'en min hadde han nok svart ja- vi hadde et ganske avslappa forhold til det der... Men jeg promper faktisk MYE mindre nå når jeg er gravid. I motsetning til det jeg hadde trodd var vanlig.
Barn 4 :) Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 ohh...yeah hehe... igår spiste eg fårikål te middag... skal si de var en jævlig lokt på soverommet idag tileg ja.... samboeren skal være gla han ikkje va heime inatt ja hehe... er 37 uker idag.. og har prompet store deler av svangerskapet... men promper til vanlig og
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Tror ikke jeg prompet så mye mer enn ellers, men det var vanskeligere å holde prompen inne da jeg var gravid, så det ble litt pinlig av og til.
LillePipp Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Hahaha. Herlig! Til vanlig promper jeg mye, og som gravid promper jeg enda mer
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 promper hver dag, men av enkelte matvarer kommer det enda mer luft og lukt kan ikke si jeg husker at jeg prompet noe mer mens jeg gikk gravid, men jeg slet mer med å holde de inne om jeg stod/satt rett ved siden av noen
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Promper fint lite, gravid eller ei. Og aldri sammen med andre, ikke engang sammen med mannen min.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 Promper ja, men bare på fredager
HerGårDetUnna!!! Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Gravid og her er det ikke skoa som knirker når jeg går, for å si det sånn...
det er berre mordi Skrevet 10. september 2012 #12 Skrevet 10. september 2012 I dag har jeg vært ekstrem..
moota m storebror&lillebror Skrevet 10. september 2012 #13 Skrevet 10. september 2012 Off ja jeg føler jeg ligger over snittet for å si det slik haha
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #14 Skrevet 10. september 2012 Dere er klar over at alle mennesker produserer omtrentligen samme mengde tarmgasser som kommer om promp hver dag året gjennom? Sånn er vi bare laget, og det har lite med hva vi spiser og hva vi ellers gjør. Om dere googler Newton+promping, så finner dere litt om dette.
Tingenes Herre Skrevet 10. september 2012 #15 Skrevet 10. september 2012 Nei, promper så godt som aldri! Men jeg må jo ha gass som alle andre, den siver vel bare jevnt ut sånn at det aldri hoper seg opp og blir til en promp.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #16 Skrevet 10. september 2012 Ja, jeg promper veldig mye. Har vært singel i 3 år nå og blitt vandt til å prompe akkuratt når det passer meg og kan ikke se for meg hvordan det der skal bli om jeg får meg kjæreste. Skal jeg holde igjen hele tiden å bli helt oppblåst da eller? Når jeg kommer hjem fra skolen har jeg alltid en del promp som må ut....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå