Gå til innhold

Hva strikker man til sommerbaby?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan dele en fin oppskrift/ nettside med oppskrifter el?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

www.sandnesgarn.no

Se på mandarin baby, det er bomullsgarn.

Om det ikke er hentesett midt på sommeren, vil jeg anbefale deg ull eller mini duett (kan brukes til alle oppskriftene som det står mandarin petit på). Mini duett er er garn som er blanding av ull og bomull. mykt og godt, men litt lunere enn bomull, og synes det passer supert til disse små babyene som blir så fort kalde :)

Skrevet

Tusen takk for svar=) Har ikke klaffet enda, men satser på klaff i oktober=) Blir isåfall juni baby=) Har en strikkegal svigermor, så tenkte å fortelle nyheten ved å kjøpe inn garn og strikke oppskrift og spør fra lille i magen om hun kan strikke noe til sommeren=)

Skrevet

Så koselig :)

Om alt går bra blir det prøverør på oss i oktober...!

Og jeg blir hormonell bare av tanken, og strikkegal som du sier...:P

Så resten av familien bør stålsette seg;)

Skrevet

så spennende! krysser fingre og tær for at det klaffer for dere. Blir spennende å se når det skjer for oss... har ikke peiling på hvor fort jeg ble gravid sist, siden hun er et såkaldt p-pille barn. Kanskje vi går gravide på likt da=)

Skrevet

Når jeg hadde sommerbaby, sørget jeg for at strikketøyet var stort nok til å¨passe til vinteren jeg ;) Det gikk helt greit med strikketøy i 6-9 mnd fra nyfødt str, med en brett på armer og ben, og da passet det gjennom hele vinteren også :D

Men ei tynn lue, og sokker, vognpledd og slikt er jo veldig flott på sommeren også.

Skrevet

Ja det var jo lurt=) Men vil liksom ha noe å ta babyen hjem i fra sykehuset. Hadde hentesett til første, og da føler jeg neste også skal ha=) men kan jo hende det blir for varmt med strikket tøy?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...