Gå til innhold

hmm.. jeg funderer og funderer :p


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er jo heelt testegal.. og ELSKER å åpne testene..

og nå har jeg for første gang prøvd en digital med ukeindikator!!!

 

den viste ikke gravid.. MEN!! :P så kommer spm, jeg har lest at på den så skal det kun komme frem kontrollstrek inni , om man er uten hcg.. men jeg har jo både kontrolstrek og en annen en.. så for at jeg ikke skal missforstå dette totalt.. legger jeg ved lenker, slik at andre kan tolke sammen med meg :)

 

http://mammanett.no/forum/showthread.php?72958-CB-digital-negativ-billigstrips-positiv

 

http://www.tcoyf.com/forums/t/2818.aspx

 

og så legger jeg ved bilde av mine strips.. det er mobilbilde, så strekene er sterkere i virkeligheten!!

 

håper noen vil tolke med meg :P

post-42-0-71422100-1347290343_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mine var Mye sterkere og det var to streket på hver pinne.

Skrevet

spennende!! var du langt på vei da? :)

Skrevet

spennende!! var du langt på vei da? :)

Skrevet

Jeg hadde to veldig, veldig sterke streker som kom med en eneste gang da jeg var gravid sist. Jeg rakk ikke legge testen fra meg engang før det var to streker der. Jeg tror jeg da var fire dager over ikm (eller hva det heter). Dette er min eneste erfaring med slike tester, men deler den likevel. Masse lykke til!

Gjest <3Barn&Engler<3
Skrevet

Hver gang jeg har tatt slik test og vært gravid, har det vist gravid, før jeg i det heletatt rakk å tisse ferdig :-p (skal sies, jeg tok 2-3 slike tester hver gang, spør ikke hvorfor.. hehe) men når jeg åpnet de, var det sterke blå streker...

Mens min "ikke gravid" for noen uker tilbake, var lik din her, 1-2 dager etter fikk jeg mensen.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...