Gå til innhold

Så stille er inne!


Ele

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Nå er jeg superspent. Jeg klarer nesten ikke å konsentrere meg på jobb. Magen vokser og jeg har ultralyd neste uke (ordinær og min første :)).

 

Jeg har bare kjøpt noen få småting som jeg har funnet på salg. Etter ul så skal jeg virkelig begynne med innkjøp. Jeg gleder meg. Men jeg er usikker på om jeg skal kjøpe brukt eller nytt av de dyre tingene som vogn. Jeg har så lyst på nytt, men det er mer økonomisk med bruk :S

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fra min kant er det stille fordi alt er som "normalt" igjen :) Først var det prøving som sto i hodet, så gleden over positiv test, så å holde det skjult, så å fortelle til verden. Deretter har vi kjøpt vogn, bilstol, vinterpose, kommode og litt klær... Nå er det bare venting til ultralyd på programmet, og formen er upåklagelig :D Har blitt mer fokus på jobb og min og barnas fritid enn babyen i magen en god stund nå :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei:) ja det har vært litt stille her Ele! var på første jordmortime forrige uke og fikk høre begge sine hjerteslag:) magen ble målt til å være i øvre sjikte (? vet ikke hvordan man skriver det;)) men det skal den være siden det er 2.... teller ned til ul om 3 uker igjen, jeg trenger alle bekreftelser jeg kan få!

handler veldig lite, tenkte få oversikt over hva jeg trenger først, er så mange som sier de har ting de vil gi bort:)

ellers er det uvant at folk har begynt å kommentere magen, stas også da, men må liksom gi litt slipp har jobbet så lenge for å skjule den så er rart å strutte;)

spent på denne vinteren jeg!! :)

(når har du termin Ele?)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går d bare bra..tida går for d meste til jobb og familien.. Men godt at tida går:-)

Har også fått kommentar på voksende mage,bare stas:-) av innkjøp så har eg bare laga meg liste på ka vi trenger..har to barn fra før-men sia eg tenkte eg ikkje ville ha fleire blei mye gitt bort/solgt. Når vi så ombestemte oss e eg glad vi har de store tingene som vogn,seng og vugge. Klær e så billig så d e d minste:-)

Fortida utforska eg vognpose jungelen:-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå så jeg at jeg glemte en H i overskriften, irriterende!!! :P

 

Jeg teller ned til UL om 3 dager, åh, jeg er så klar for å vite!! :)

Ellers har jeg klart å fått vondt i ryggen allerede, og er 30% sykmeldt... Er litt skuffa over det, men jeg går fortsatt rundt og smiler hele tiden, føler meg så heldig! :) :)

Av innkjøp så har jeg ikke egentlig kjøpt så mye enda, men har arva masse!! Av nye ting har vi kjøpt Maxi Cosi bilstol med base og en søtt, gammelt, lite skap som skal males og tapetseres til barnerommet! :)

Av arving har jeg faktisk en del da, fra søs og fra svigerinna mi. Urban Jungle vogn med sportsdel og bag, babybjørn og fleecetrekk til babyen, dunpose, bæremeis, sprinkelseng, leker, kluter i fleng, ammepute, bæresjal, vippestol, stelleveske og helt sikkert noe jeg glemmer! Også ville mamma og pappa kjøpe fin ny vogn til oss! :)

Jeg har så lyst til å kjøpe ALT nytt, men jeg prøver å innse at det er helt meningsløst, babyen merker ikke om noe er nytt eller ikke, det blir jo bare fordi jeg vil at ting skal være fine for meg egentlig... Så jeg konsentrer meg om å spare penger for å være hjemme med lille til han/hun er 1,5 år og august og barnehage begynner! Tror det er mer om å gjøre for han/henne enn at alt babyutstyret er nytt! Men, åH, jeg blir så sjalu på alle som har alt det fine jeg får stjerner i øya av!! Hoho, også ler jeg av meg selv da vettu, fordi jeg er så teit... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Her går det strålende. Etter utslitthet og trøtthet blandet med stress på jibben fikk jeg 50% sykemelding og ga faen i jobben. dvs, jeg klarte å slutte å bry meg og derfor slutta med stressinga. Denne uken har jeg ferie og er i Hellas på familiejentetur med søster og mamma <3 Herlig! Akkurat passe varmt, selv om det blir mer skygge enn vanlig. Har til og med handlet babyklær i dag, eller fått som det heter på tur med førstegangsbestemoren. Har så langt handlet og fått litt klær og seng. Gleder meg til vi skal shoppe vogn og annet utstyr. Akkurat nå elsker jeg å være gravid. Var ikke like stas uke 6-14 ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes også det er svært stille her inne;)

Har fått vite at jeg har sånn fremoverliggende morkake etter stor blødning på fredagen, så nå blir det tettere oppfølgning på meg.

HAr det meste, har arvet både seng og vogn og har kjøpt babyklær sidne jeg var 11, i tillegg til at mamma har tatt vare på alt fra jeg og søsteren min var små, så er godt sikret klærmessig både til gutt og jente. Har shoppa litt på nøstebarn da :P måtte jo har litt god ull også da,å fre den fine nye høst kolleksjonen;P

Så får jeg kjøpe bilstol som bare er et år gammelt fra ei venninne, så det er godt;D

Er fremdeles 100% sykemeldt pga hyperemesis, men håper jeg kan komme meg tilbake i jobb i løpet av oktober. 9 dager igjen til ord, ul, så gleder meg veldig:D da er jeg 19 uker. dagene går nå selv om de går SVææææRT sakte;P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...