Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Lot min egen usikkerhet ta overhånd isted, og nå er jeg mer forbandet enn usikker! Vet at typen har teksta litt med en tidligere "erobring" på face, og det er jo i og for seg greit. Jeg er av den nysgjerrige typen og går ikke av veien for ett "Hva snakker dere om da?", og det jeg får til svar er ett noe unnvikende "næh, ikkeno... Skal jeg hente brus til deg eller, kanskje du vil ha en sjokolade?" Og til dere som enda ikke har lagt 2 og 2 sammen, så har jeg vært å snoka i facebook-innboksen hans. Disse to lovebirdsa har da altså vandret ned memory lane, og vært innom stedene "unnskyld for at jeg var drittsekk", "frykt for ubesvart kjærlighet", "verdens beste sex" og det flotte landemerke "tenk om det hadde blitt oss to?" Det er no dritt, jeg kan ikke på noe vis konfrontere ham med dette, for two wrongs don't make a right!!
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 And three rights don't make a left either.... Jeg har vært der, og jeg tok ikke fem flate øre for å si hva jeg oppdaget. Så fordi du kikker på hans face, så kan han gå bak din rygg? Du er i det minste ærlig
Berta_78 Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Drittmann Ville spurt ham om han av og til tenker på hvordan det hadde vært hvis ikke det hadde blitt dere to, og sett hvordan han hadde reagert. Farlig landskap han beveger seg i.. Greit å få satt stopp før det går for langt!
Gjest <3Barn&Engler<3 Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Oi Som å lese egen opplevelse for 1 år siden. Jeg og samboeren hadde en veldig tøff periode, og værre ble det med svært så lik opplevelse som denne du har nå Her var vi jo i dårlige tider, og han søkte bekreftelse hos ei annen, etter at jeg satte hardt mot hardt, og fortalte eksakt hva jeg viste, og hva jeg forlanget om han ville bli i forholdet, så valgte han meg og ungene. Er tøft å vite at han fortsatt (høyst sansynelig) har følelser for henne enda, men han valgte oss, meg. Og har ikke hatt kontakt med henne siden jeg slo fast at han fikk ta et valg, og holde det. Det spiller ingen rolle at du snoket, jo, du burde sikkert ikke gjort det, men når du har spurt han rett ut, og han avfeier spm uten å gi svar, så må jo nesten noe gjøres, om det så er å snoke i hans private. Slik jeg gjorde det: Spurte enkle spm som "om vi ikke var sammen, tror du du hadde gitt deres forhold en sjanse til?", "kanskje du fortsatt har en ting for henne?" (det var forøvrig spm som fikk samboeren her til å avsløre seg) Nei, uff.. Slike opplevelser er ikke moro å ha, og hvertfall ikke når han har avfeid deg på det viset først.. Dritt gubber! Burde gjort seg ferdige med et forhold, eller alle, før de innledet nytt, hvor de topper kaka med å få barn...
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Sier som en annen, hadde ikke tatt fem flate øre for å konfrontere ham. Jeg gjorde det med min ex. Si ifra! Absolutt ikke greit.. Jeg hadde blitt helt dårlig hvis jeg skulle lest noe slikt igjen
Gjest Ziva Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Eneste som kommer ut av det her er at du grubler deg grønn på hva du skal gjøre. Du kommer aldri til å bli ferdig med det hvis du ikke tar "tyren ved hornene". Konfronter ham. Lykke til.
Anonym bruker Skrevet 11. september 2012 #7 Skrevet 11. september 2012 Er det slik at om man tar ett tverrsnitt av den mannlige befolkningen, så finner man ut at dette er vanlig oppførsel? Kjenner at denne "bagatellen" gjør meg bare mer og mer forbandet. Det kunne ikke falle meg inn å bedrive slik "flørting" med tidligere flammer uansett tilstand på inneværende forhold. Og jeg som satt her i god tro om at jeg var i ett stabilt og godt forhold, noe han også sier vi har, noe han også sa til denne dama da hun spurte om det var trøbbel i paradiset. Helsikes idiot. Får vel bare stålsette meg for konfrontasjon, for i mine øyne er dette forferdelig illojalt! Takk, jenter, dere er gulla god HI
Gulltopp&Lillebjørn Skrevet 11. september 2012 #8 Skrevet 11. september 2012 Hold oss gjerne oppdatert Lykke til!!
Gjest sug lut Skrevet 11. september 2012 #9 Skrevet 11. september 2012 Lot min egen usikkerhet ta overhånd isted, og nå er jeg mer forbandet enn usikker! Vet at typen har teksta litt med en tidligere "erobring" på face, og det er jo i og for seg greit. Jeg er av den nysgjerrige typen og går ikke av veien for ett "Hva snakker dere om da?", og det jeg får til svar er ett noe unnvikende "næh, ikkeno... Skal jeg hente brus til deg eller, kanskje du vil ha en sjokolade?" Og til dere som enda ikke har lagt 2 og 2 sammen, så har jeg vært å snoka i facebook-innboksen hans. Disse to lovebirdsa har da altså vandret ned memory lane, og vært innom stedene "unnskyld for at jeg var drittsekk", "frykt for ubesvart kjærlighet", "verdens beste sex" og det flotte landemerke "tenk om det hadde blitt oss to?" Det er no dritt, jeg kan ikke på noe vis konfrontere ham med dette, for two wrongs don't make a right!! Vel, når du kikker i nøkkelhullet må du regne med å få døra i øyet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå