Gå til innhold

Hva står u/t for


Anbefalte innlegg

Skrevet

Trodde det var undertegnet. Men lærte i ett annet innlegg at det ikke var det

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har alltid trodd det var UTEN TEKST.

 

Som i bare en overskrift.

 

Men mulig jeg tar feil:p

Skrevet

Uten tekst. Man skriver det i overskriften for å vise til at det er det hele. Det var hele spørsmålet, for eksempel. Så vet folk at det ikke er vits i å trykke seg inn på tråden om det ikke er av interresse å svare/lese andres svar.

Skrevet

Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? :P

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? :P

 

Går ikke å poste uten tittel, så nei:)

 

Utenfor tema brukes det og som

Skrevet
Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? :P
Går ikke å poste uten tittel, så nei:) Utenfor tema brukes det og som

 

Altså... Hæ?

Leste du i det hele tatt innlegget?

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? :P
Går ikke å poste uten tittel, så nei:) Utenfor tema brukes det og som

 

Altså... Hæ?

Leste du i det hele tatt innlegget?

 

Ha ha ha, nei tydeligvis ikke! Gir opp meg sjæl :)

Skrevet
Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? :P
Går ikke å poste uten tittel, så nei:) Utenfor tema brukes det og som
Altså... Hæ? Leste du i det hele tatt innlegget?
Ha ha ha, nei tydeligvis ikke! Gir opp meg sjæl :)

 

Haha :D

Leste det kanskje fire ganger og ble bare mer og mer forvirret. Haha

Gjest Sekretøsa
Skrevet
Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? :P
Går ikke å poste uten tittel, så nei:) Utenfor tema brukes det og som
Altså... Hæ? Leste du i det hele tatt innlegget?
Ha ha ha, nei tydeligvis ikke! Gir opp meg sjæl :)

 

Haha :D

Leste det kanskje fire ganger og ble bare mer og mer forvirret. Haha

 

:) :) skjønner deg godt, detta ble jo helt feil :P

Skrevet

Men sekretøsa har jo rett! Jeg prøvde det og det gikk ikke ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...