Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Trodde det var undertegnet. Men lærte i ett annet innlegg at det ikke var det
gullimagen Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Jeg har alltid trodd det var UTEN TEKST. Som i bare en overskrift. Men mulig jeg tar feil:p
Musemorbr / Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Uten tekst. Man skriver det i overskriften for å vise til at det er det hele. Det var hele spørsmålet, for eksempel. Så vet folk at det ikke er vits i å trykke seg inn på tråden om det ikke er av interresse å svare/lese andres svar.
Love my kidz Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste?
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? Går ikke å poste uten tittel, så nei:) Utenfor tema brukes det og som
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? Går ikke å poste uten tittel, så nei:) Utenfor tema brukes det og som Altså... Hæ? Leste du i det hele tatt innlegget?
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? Går ikke å poste uten tittel, så nei:) Utenfor tema brukes det og som Altså... Hæ? Leste du i det hele tatt innlegget? Ha ha ha, nei tydeligvis ikke! Gir opp meg sjæl
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? Går ikke å poste uten tittel, så nei:) Utenfor tema brukes det og som Altså... Hæ? Leste du i det hele tatt innlegget? Ha ha ha, nei tydeligvis ikke! Gir opp meg sjæl Haha Leste det kanskje fire ganger og ble bare mer og mer forvirret. Haha
Gjest Sekretøsa Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Tror det kommer automatisk jeg når man kun skriver overskrift. Skal vi teste? Går ikke å poste uten tittel, så nei:) Utenfor tema brukes det og som Altså... Hæ? Leste du i det hele tatt innlegget? Ha ha ha, nei tydeligvis ikke! Gir opp meg sjæl Haha Leste det kanskje fire ganger og ble bare mer og mer forvirret. Haha :) skjønner deg godt, detta ble jo helt feil
Love my kidz Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 Men sekretøsa har jo rett! Jeg prøvde det og det gikk ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå