Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 lavkarbo? intens trening? kaloritelling? shaker? eller annet?
nerdybirdy Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Det spørs, er du villing til å bytte livsstil? For det er det du gjør med lavkarbo.... Jeg tror det er lettest med kaloritelling i kombinasjon med trening. Det er lettere å få til dersom man er i en familiesituasjon hvor ikke alle går på lavkarbodiett... Ville IKKE gått på shake-diett, har ingen tro på at man klarer å holde seg nede vektmessing på denne måten. Ved kaloritelling blir man også MEGET bevisst på hvor mye kalorier det faktisk er i f.eks et wienerbrød, og da er det kanskje lettere å holde idealvekten når man har kommet dit:) Lykke til :-)
L-8 Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Jeg trener tungt mens jeg holder koll på kcalinntaket av lavkarbokostholdet mitt, og supplerer med proteinshake etter trening. Så... Ja! ;-)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Fortsette på samme måten som du gjorde da du gikk ned de første kiloene.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Ah, men jeg telte kalorier for å gå ned 20 kg. Har ti kg igjen, og nå står det stille. Har trent lite, for er ikke noe glad i å trene. Men, nå lurer jeg på om jeg bare er nødt til å bite i det sure "trenings-eplet"... Har nok mistet litt motivasjon også, men det er surt å skulle gi seg før man har nådd målet. Problemet er vel at jeg begynner å bli en smule fornøyd, og da føles det ikke så akutt lenger, men jeg har likevel lader og lass med klær som ikke passer, og jeg VIL jo ned de siste ti kiloene også... Tenkte liksom å prøve noe annet enn kaloritelling for å få en kickstart på det igjen.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå