Mamma.til.en.2013 Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Er Milo ok? Det står bruk "egnet vaskemiddel". Tromling med tennisballer etterpå vet jeg om,så den er grei.
Vogndilla Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 For å holde dunen luftig og fin lengst mulig er det lurt å bruke et eget vaskemiddel for dun, dettehar de i tekstilbutikker blant annet. Bruk aldri skyllemiddel på dun!!
Lulle_06_09_13 Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 Som regel står det også anvist at en skal bruke mindre dose når en vasker dun. Har et par dundyner som er ødelagte pga for mye vaskemiddel..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå