Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Vår lille frøken på 7 uker puster rart innimellom. Hun er en gulpebaby og gulper litt hele tiden mellom måltidene. Hun har et par ganger, men spesiellt i går kveld/natt og i dag tidlig begynte hun å puste veldig tungt og hyppig. Hun lager en grynte/snorkelyd på innpust og er veldig urolig/gråter. Samtidig høres det ut som hun har noe i halsen,litt surklete og gulper litt. I går kveld varte det lenge, mens i dag tidlig gikk det over litt fortere. Som sagt så blir hun veldig urolig, og det hindret henne i å sove i natt for hun blir ekstra urolig når vi legger henne ned. Jeg er førstegangs og ikke helt inne i hva slags lyder osv som er normalt for en baby så jeg lurer på om dette høres kjent ut for noen andre?
Maibaby:) Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Jeg ville ringt til helsestasjon eller lege og tatt en tur innom:) sikkert ikke noe farlig, men greit å få skjekket.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå