Gå til innhold

Hvilken deodorant bruker dere?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har nettopp byttet til biotherm sin, da jeg oppdaget at den andre jeg hadde ikke "virket" lenger. Jeg har venninner som bytter mellom tre forskjellige slik at de ikke skal slutte å virke. Må dere også bytte merke av og til?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg bytter hver gang jeg kjøper. Men det er bare for gøy, aldri hørt at de slutter å virke. Men det kan jo godt være for alt jeg vet :)

Akkurat nå idag har jeg Dove sin. Ellers synes jeg den rosa til LdB lukter veeeeldig godt :)

Skrevet

Slutter de å virke? Hvorfor det? Etter jeg fødte sønnen min begynte jeg å svette mere. Ganske plagsomt. Deodoranten jeg hadde funket ikke. Dro på apoteket og fikk en deodorant. Husker ikke helt hva den het, men noe som Anti stop 24. Den funket. Den kamuflerer ikke bare lukt, men bidrar til å prudusere mindre svette.

Den lukter ingenting og er ikke så veldig god. Effektiv på svette. Noen som har gode tips til en deodorant som funker veldig bra og lukter godt?

Skrevet

Etter å ha brukt en type deodorant til den er tom, så må jeg bytte til en annen sort ja. Så kan jeg bytte tilbake igjen. Jeg pleier å ha to fra Biotherm (den turkis/blå og den gule) og den orginale i glass fra Nivea. Bytter litt på.

Skrevet

Jeg bruker vichy 48h (den med turkis lokk). Det er uten tvil den mest effektive deodoranten jeg har prøvd

Skrevet

Her bruker både jeg og mannen 100% Neutral roll-on (den allergivennlige man får kjøpt i vanlig butikk). Funker kjempefint, og ingen duft som forstyrrer parfumen min, elller after-shaven til mannen.

Har aldri opplevd eller hørt om at man må bytte merke....?

Skrevet

Når jeg handlet deoderant i dagligvareforretningen (sterilan, vaseling intensive care etc), så opplevede jeg at jeg måtte bytte oftere.

Nå sverger jeg til Biotherm. Har brukt den i flere år nå. Jeg bytter litt mellom fargene/lukt. Startet med den for sensitiv hud, men nå har jeg en turkis lokk, og en med korallfarget.

Skrevet
Når jeg handlet deoderant i dagligvareforretningen (sterilan, vaseling intensive care etc), så opplevede jeg at jeg måtte bytte oftere. Nå sverger jeg til Biotherm. Har brukt den i flere år nå. Jeg bytter litt mellom fargene/lukt. Startet med den for sensitiv hud, men nå har jeg en turkis lokk, og en med korallfarget.

Jeg opplevde det sånn at de plutselig ikke luktet godt lengre. Plustelig opplevde jeg at det kunne bli svettelukt fortere enn vanlig etter å ha brukt samme merke en periode. Derfor måtte jeg bytte merke. Det hjalp. Men med biotherm opplever jeg ikke det problemet. Den er perfekt for meg. Hører flere som skryter av den.

Skrevet

Jeg bruker den lyseblå fra Biotherm, og har brukt den lenge. Har aldri opplevd at en deo ikke virker/fungerer lengre.

Skrevet

Jeg tåler ikke vanlige deodoranter, så jeg kjøper parfymefri Cosmica deo på apoteket. Brukte før Neutral som man kjøper på vanlig butikk, men den funket ikke for meg. Begynte å lukte bare 2-3 timer etter påpføring.

Skrevet

Jeg bruker Helena Rubenstein sin "spa nudit". Har brukt den i sikkert 10år og har aldri opplevd at den ikke funker. Den har en svak lukt og passer til alle parfymene mine.

Skrevet

DKNY - be delicious. Stift. Bruker ikke parfyme daglig, og da syns jeg denne gir en svakt dunst av parfyme allikevel. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...