Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Noen som vet timelønn til en sykepleier, uten ansinnitet (altså ikke jobbet i 4 år) er?
SnartBaby<3 Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Grunnlønnen er 350 000,- per år i 100 % stilling, dvs uten kvelds- og helgetillegg. Vet ikke hva timelønnen blir
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 takk greia er at jeg skylder ei ei vakt, og hun gir meg aldri noe svar på hvor mye jeg skylder henne. Gidder ikke jobbe vakta, så vil heller betale henne.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå