Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Skal til intervju til en 80 % stilling ved en stor barneutstyrs butikk. Har jobbet ca 6år i butikk før, samt jeg driver å fullfører en bachelor i økonomi og ledelse. Er 31 år. Hva er en "rettferdig" timebetaling mener dere? Hva bør og kan jeg forvente å få?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 HVILKEN timelønn, ikke HVA timelønn!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Du får tariff regner jeg med. Utdanningen din i økonomi og ledelse har ingen innvirkning på lønnen du får i butikk, med mindre det er en stilling på kontoret du søker da, som regnskapsmedarbeider eller noe sånt? Om du har søkt på en stilling i selve butikken og ikke på hovedkontoret/regnskapskontoret vil du få uttelling for erfaringen din men ikke utdannelsen. Det er bare fagbrev i butikk som gir uttelling på lønn der. Her har du tariffen: http://butikksjef.co...ss/?page_id=667
Gjest Mine ♥ ♥ ♥ Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Litt bort fra tema her, men er det virkelig nødvendig å kommentere skrivefeil støtt og stadig? Alle skjønte hva hi mente, ser ikke helt poenget med å drive på sånn. Peace out Og forresten for å svare på spørsmålet, jeg mener selv at du ikke bør godta mindre enn 140 kr timen pluss eventuelle tillegg
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Litt bort fra tema her, men er det virkelig nødvendig å kommentere skrivefeil støtt og stadig? Alle skjønte hva hi mente, ser ikke helt poenget med å drive på sånn. Peace out Og forresten for å svare på spørsmålet, jeg mener selv at du ikke bør godta mindre enn 140 kr timen pluss eventuelle tillegg Siden hun snart skal ta eksamen, så er det kanskje greit å påpeke de mest hårreisende feilene i teksten hennes?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Takk dere som svarte ordentlig. Jeg lider av dysleksi, og vet selv at jeg har en del feil. Men man lærer vel så lenge man lever eller hva? Nei det er bare vanlig selgerstilling..så ikke noe kontorjobb riktig ennå. Det er lenge siden jeg har jobbet i butikk og har ikke noe formening om hva som er en ok timelønn.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 Litt bort fra tema her, men er det virkelig nødvendig å kommentere skrivefeil støtt og stadig? Alle skjønte hva hi mente, ser ikke helt poenget med å drive på sånn. Peace out Og forresten for å svare på spørsmålet, jeg mener selv at du ikke bør godta mindre enn 140 kr timen pluss eventuelle tillegg Siden hun snart skal ta eksamen, så er det kanskje greit å påpeke de mest hårreisende feilene i teksten hennes? Om det hadde vært det hun hadde spurt om, så ja
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 Litt bort fra tema her, men er det virkelig nødvendig å kommentere skrivefeil støtt og stadig? Alle skjønte hva hi mente, ser ikke helt poenget med å drive på sånn. Peace out Og forresten for å svare på spørsmålet, jeg mener selv at du ikke bør godta mindre enn 140 kr timen pluss eventuelle tillegg Siden hun snart skal ta eksamen, så er det kanskje greit å påpeke de mest hårreisende feilene i teksten hennes? Fikk du det litt bedre med deg selv nå? Herlig å påpeke andres feil ikke sant?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Gi dere da.. Er det andre som har noe formening om hva som er normalt å tjene i detaljbransjen ? HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 Litt bort fra tema her, men er det virkelig nødvendig å kommentere skrivefeil støtt og stadig? Alle skjønte hva hi mente, ser ikke helt poenget med å drive på sånn. Peace out Og forresten for å svare på spørsmålet, jeg mener selv at du ikke bør godta mindre enn 140 kr timen pluss eventuelle tillegg Siden hun snart skal ta eksamen, så er det kanskje greit å påpeke de mest hårreisende feilene i teksten hennes? Fikk du det litt bedre med deg selv nå? Herlig å påpeke andres feil ikke sant? Jeg har det helt fint med meg selv. Om HI får bedre karakter av å ikke begå feilen hun skrev i HI, på eksamen, så blir det herlig
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Litt bort fra tema her, men er det virkelig nødvendig å kommentere skrivefeil støtt og stadig? Alle skjønte hva hi mente, ser ikke helt poenget med å drive på sånn. Peace out Og forresten for å svare på spørsmålet, jeg mener selv at du ikke bør godta mindre enn 140 kr timen pluss eventuelle tillegg Siden hun snart skal ta eksamen, så er det kanskje greit å påpeke de mest hårreisende feilene i teksten hennes? Fikk du det litt bedre med deg selv nå? Herlig å påpeke andres feil ikke sant? Jeg har det helt fint med meg selv. Om HI får bedre karakter av å ikke begå feilen hun skrev i HI, på eksamen, så blir det herlig Herlighet så hormonell du er!
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #12 Skrevet 10. september 2012 Hallo? ja jeg har skrivefeil, so what? Det var ikke det jeg spurte om, kan du ikke lage deg din egen tråd om skrivefeil da istedenfor å ødelegge tråden min? HI
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #13 Skrevet 10. september 2012 Du har fått tariffen, det er den vanlige lønnen å få i detaljbransjen. Har du jobbet 6 år full tid i butikk tidligere får du antagelig max ansenitet og dermed 167,71 kr i timen. Har du jobbet mindre enn 15 timer i uken i de 6 årene vil du ikke få full uttelling, da må du jobbe 2 år for å hoppe et trinn på lønnsstigen.
El1 Skrevet 10. september 2012 #14 Skrevet 10. september 2012 Jeg har jobbet i butikk i 8 år. Har relevant utdannelse og mye ansvar. Jeg tjener 170 kr timen uten tillegg.
Svømmetur Skrevet 10. september 2012 #15 Skrevet 10. september 2012 Jeg har arbeidet 6 år i butikk, et år fulltid resten deltid. hadde 186 kr timen. også kommer alltid ekstra kvelds tillegg.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #16 Skrevet 10. september 2012 Takk for svar Jeg har jobbet ett år fulltid, resten deltid. Så da regner jeg med at jeg havner på sånn ca 150 da pluss tillegg. Om ikke de er ekstra snille da HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå