Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Vi er tre venninner som en gang i måneden finner på noe en ukedag. Fikk telefon i dag om at i kveld vurderer de en kino. Jeg sa at i kveld er den eneste kvelden jeg ikke kan men er ledig resten av uken. Og sa hva med i morgen? Da sa ene venninnen at det gikk ikke for da skulle hun andre på kveldsmat. Så da må (?) vi ta det i dag. Gi en lyd om du får det til likevel da! Hadet. Så at jeg ikke kan er greit. Men at hun andre ikke kan er uaktuelt. Vi har hatt dette opplegget i et par år og kjenner hverandre like godt.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Obs! Kveldsvakt. Ikke kveldsmat. Hi
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Tror nok du legger mer i dette en det faktisk er..
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Hvis dere ikke har en fast dag eller bestemmer hvilken dag dere skal treffes neste gang når dere er til stede alle sammen må du bare regne med at det blir slik noen ganger.
millemille Skrevet 10. september 2012 #5 Skrevet 10. september 2012 Nei, synes ikke det. Dette er en bagatell du legger alt for mye i.
Gjest Miryks Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Hvorfor kan ikke du i kveld? Om det er pga noe som går på tv vs din venninne som må jobbe, så synes jeg du overdriver.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 Det kan ikke alltid passe for alle. Men om dette er noe dere gjør fast så blir det jo egentlig mest riktig å ta en dag som passer for alle tre? Er det klin umulig å finne en kveld som passer for dere alle iløpet av de neste to ukene da?
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 Tror nok ikke du blir urettferdig behandler, denne gangen var det de som tok initiativet og da ble det dagen de har bestemt, neste gang er det kanskje du som tar initiativet? Vi er 5 venninner som møtes en gang i måneden, men vi har satt fast dag vi da, så slipper vi slike problemer. Vi møtes siste onsdagen i hver måned, dette vet vi om på forhånd og planlegger ingenting denne dagen. Om det likevel skulle komme noe i veien må en jo bare melde avbud også får de andre møtes. Man kan jo ikke drive å bytte rundt i det uendelige på en dags varsel, da er det vanskelig å finne dager som passer for alle. Foreslår at dere begynner sette dato for neste møte når dere faktisk er samlet, da kan dere lettere finne en dag som passer for alle.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Hvorfor kan ikke du i kveld? Om det er pga noe som går på tv vs din venninne som må jobbe, så synes jeg du overdriver. Min mann skal på kurs i kveld. Denne kinoen har vi snakket om og vi snakket om at vi skulle se den sammen på "vår" venninnedag. Ligger ikke her å griner. Men føler jeg fikk kort varsel og er litt såret iver at det er greit når jeg ikke kan men i ikke greit når hun andre ikke kan. Men man.. Hi
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 Jeg synes det er rart de ikke hører med deg om det hadde passet onsdag eller torsdag i stedet. Dere er bare 3 stk, så dette må dere klare å få til. Kan du ikke sende dem en mld å høre om det passer en annen dag da?
Gjest Miryks Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Min mann skal på kurs i kveld. Denne kinoen har vi snakket om og vi snakket om at vi skulle se den sammen på "vår" venninnedag. Ligger ikke her å griner. Men føler jeg fikk kort varsel og er litt såret iver at det er greit når jeg ikke kan men i ikke greit når hun andre ikke kan. Men man.. Hi Hm, da synes jeg det er noe helt annet. Sa du hvorfor du ikke kunne i kveld?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå