Prøverpåentil Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Jeg har lest noen dårlig anmeldelser av denne, men også fått med meg at den er veldig populær. Hva er dine erfaringer? Har du et bedre forslag til stol? Trenger en stol som kan brukes så tidlig som mulig.. altså når babyen begynner å sitte eller noe sånt:) Er førstegangs, så har ikke mye peiling:)
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Kjøpte den til eldstemann når han var klar for høystol for 3 år siden(mye for nostalgien sin skyld). Stolen er grei nok den, men allikevel et par ting jeg ikke likte: - Den var for stor når han begynte å bruke den, selv om han satt stødig, hadde han lett for å skli i den eller bli sittende skjevt. - Den har lett for å tippe bakover når den er slått ned til bord med stol, savner krok sånn som den hadde i "gamle dager". - Vanskelig å feste sele om man har behov for det. Vi gikk etterhvert til anskaffelse av Ikea sin Antilop stol. Det er en god stol. Den ble i knappeste laget når han ble rundt to år, så da vi i bruk Sodus stolen igjen. Det er Antilopstolen vi har brukt til lillesøster også, hun kommer nok til å bruke den til hun er klar for Tripp Trapp. Vi kunne jo kjøpt babysett til den og bruke det, men siden vi nå har Antilop stolen og syns den er god, så bruker vi den enn så lenge.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå