Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Meg og 3 åringen.. Og helst noe annet enn bare ris, for det er litt kjedelig Fullkornspasta f.eks, er det godt til..? Hvilke grønnsaker? Kyllingsaus?
Prøverpåentil Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Kylling bretangesaus med paprika og hvitløk (ferdigpose altså), pommes noisettes er godt til, brokkoli.. nam:D
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Vi har gjerne pommesfrites til og salat. Gresk salat er nydelig til (salatblader, rødløk, tomat og fetaost (og oliven, men det liker jeg ikke, såd et skipper jeg ).
hit og dit Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 Soppstuing med timian liker jeg til grillet kylling. Da ofte med den kjedelige basmatirisen, brokkoli og maiskolber. Barnas favoritt her i huset, så den har vi ofte i helgene når de velger. Eller salater i de fleste former, særlig salater med fetaost liker jeg til. Jeg er ikke så glad i fullkornspasta, men liker en det så er det sikkert godt til.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå