Puppemamma Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Hohoho - anbefaler disse bøkene til alle. Har ikke kommet så langt i de selv men kjenner jeg sliter med å holde meg borte fra dem!! Anbefales!!! :)
VinterSol+2 Skrevet 11. september 2012 #3 Skrevet 11. september 2012 hahaha, de er såå dårlige, og likevel må man jo bare lese de ferdig.. men jeg holdt på å stange huet i veggen etterhvert av manglende ordforråd og "oh my"er og hvordan i huleste de alltid har sex minst to ganger...
Arnardo Skrevet 17. september 2012 #4 Skrevet 17. september 2012 hahaha, de er såå dårlige, og likevel må man jo bare lese de ferdig.. men jeg holdt på å stange huet i veggen etterhvert av manglende ordforråd og "oh my"er og hvordan i huleste de alltid har sex minst to ganger... Haha! Ja de er underholdende iallefall. Jeg holder på med nr 1. Kjøpte den på engelsk, og jeg tror jeg kan være glad for det
Tunfisken Skrevet 17. september 2012 #6 Skrevet 17. september 2012 Jeg anbefaler de på lydbok Hehe ble ikke det kleint? Mann eller dame som leser?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå