Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #1 Skrevet 10. september 2012 Er i gang med diverse fag nå, og jeg kan velge mellom disse linjene etterhvert: økonomi og ledelse økonomi og administrasjon økonomi og ledelse shipping business administrasjon eiendomsmegling entreprenørskap finans internasjonal markedsføring reiselivsledelse kultur og ledelse markedskommunikasjon pr og kommunikasjonsledelse revisjon varehandelledelse Jeg har ikke heeelt bestemt meg, men jeg tror jeg vet hva jeg skal...
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #2 Skrevet 10. september 2012 Kommer jo helt an på interresene dine da. Jeg personlig kunne valgt eiendomsmegling av de. Var inne på tanken en god stund, men så valgte jeg en helt annen retning.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #3 Skrevet 10. september 2012 Det siste i verden jeg ville valgt var eiendomsmegling, men nå ha jeg fire barn å følge opp da og derfor arbeidstidene til en eiendomsmegler (kvelder og helger) ikke passer meg. Jeg ville nok valgt økonomi, det kan brukes til mye forskjellig og er lett å bygge videre på uansett hvilken bransje en havner i. Det vil alltid være behov for gode økonomer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå