Gå til innhold

Sexmisbrukt som barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har dårlig forhold til eldste bror,har nesten aldri følt at jeg er inderlig glad i ham. Men jeg ønsker han alle de beste.

da jeg var barn, (husker ikke alderen min) ble jeg (og søstra som var yngre )sexmisbrukt av broren, i tillegg til han var valeig streng mot oss. Så jeg har hatt grunner til å ikke like han.

Men så ble forholdet vårt bedre etterhvert, oeg det med sexbruke hans ble liksom glemt. ingen i fam. snakket om det. Men nå mange år tiår etter, snakker jeg og søstra om det som skjedde med oss,vi gråter for vi ble sexmisbrukt av vår egen bror. Søstra sliter så mye at hun hater mannfolk i hele verden, og vil adlri gifte seg. Mens jeg har giftet meg og fikk barn,selv om jeg har aldri glemt. Jeg husker til og med åsen han stimulerte meg nedentil. Jeg blir kvalm av å tenke på det, jeg bli lei av å tenke på det og blir så trist at det er ubeskrivelig. Har nemt det til kun til min psykolog og søstra som ho og ble opplevde dette ekle ting :( :( :(

tilbake til bedre forhold, ja vi var venner,til og med da han slitet med psykiskle problemer og ville ikke ha kontat med ingen av fam. verken mor, far eller søskene, hadde han kun kontakt med meg og jeg var til stede for han hver gang. Han bor ikke her i samme plass som meg, så vi pratet i tlf leeeeeenge. noe som hjalp han veldig mye.

Men ifjor krangla vi og sa stygge ting til hvernadre, kjefta og skrike til hvernadre (pga min mann, lang historie) Men broren hadde ikke så veldig mye med det å gjøre, for å krangle med meg pga min mann. Men krangel ble det, og vi såret hverandre. så siden ifjor har vi aldri kontatet hvernadre. Jeg fikk min sønn,har hatt bursdag osv, ingen sms eller tlf fra han. Han har hall bursdag og ikke fikk noe sms elr tlf fra meg.

Nå neste mnd gifter han seg, og det blir en kjempe fest med 200 gjester. ( synes synd på kona hans som gifter seg m en slik mann) Mamma og andre søskene maser på meg å bli med. Men jeg klarer ikke å kontakte han, tenker tilbake på alt fra barndom sexmibrukt tom krangliga vår ifjor, Samtidig savner jeg han mye, og tenker hvis det skjer noe med han, dødsfal, sykdom, da angrer jeg mye for jeg ikke kontaktet han.

Pleas, kom med ideer,tips osv åsen kan jeg kontaktet han,

Synes dere han fortjener ikke å blir kontaktet?

Bør jeg være med på bryluppet hans?

Hva om jeg ikke får noe svar, hvis jeg sender ham sms? Om han ikke tar tlf, eller krangler med meg om jeg ringer han???

Takk til alle dere som gidder å lese rotete innlegget mitt.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg hadde aldri i verden orket å ha kontakt med noen som hadde seksuelt misbrukt meg!

Skrevet

Jeg ville aldri verden kontaktet han, han hadde måttet feire bryllup uten meg og jeg ville vært glad for at han var ute av livet mitt.

Skrevet

Det er jo tydlig at han har en slags makt over deg, ellers hadde du ikke klart å se gjennom fingrene med det som har skjedd på den måten.

Jeg hadde ikke sluppet han i nærheten av meg og mine barn igjen. Lysten etter å missbruke på den måten forsvinner ikke bare av seg selv fordi du og søsteren din har blitt store.--

Det jeg tenker mest på er om han selv har barn, om han planlegger barn, og om hans kommende kone vet om fortiden hans.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...