Gå til innhold

Hva lager dere Havregrøt av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Havregryn eller havremel?

Melk eller vann?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har altid laga av havregryn og vatn til meg sjølv, og gjerne hatt i litt blåbær eller bringebær. Lagar av og til med mjølk til ungane.

Skrevet

Havregryn og vann. Har som regel lit rosiner i også, eller sukker og kanel oppå.

Skrevet

havregryn og melk! Vann blir det så blass smak av (for meg som er vant til melk)

Skrevet

havregryn og 50/50 vann melk, litt ulike krydder (ingefær, sukker, kardemomme og kanel) innimellom kan det hende jeg har oppi frukt som banan eller eple :) nam nam

Skrevet

Havregryn og melk. De liker å ha kanel og smør på.

Skrevet

Til ungen? Havregryn og h-melk, meierismør, litt salt, vaniljesukker og kanel. Rasper eple og har i eller syltetøy. :-)

Kardemomme og ingefær hørtes spennnde ut :-)

Skrevet

Havregryn og vann, men pleier å ha på kanel eller syltetøy.

Skrevet

Havregryn og 50/50 med vann og melk (siden jeg synes den smaker så kjedelig med bare vann). Og kanel på toppen. :)

Skrevet (endret)

Økologiske gryn og linfrø, koker med vann, rører inn smør og har over melk, raspet eple og kanel.

Hvis den skal serveres med en gang rører jeg ofte inn cottage Cheese for at den skal bli litt kaldere.

Endret av L-8
Skrevet

Dere burde prøve med havremel, det er kjempegodt! Blir nesten som semulegrynsgrøt, bare myye sunnere :)

Skrevet

Dere burde prøve med havremel, det er kjempegodt! Blir nesten som semulegrynsgrøt, bare myye sunnere :)

Brukte havremel da jr var mindre. Personlig liker jeg gryn best :)

Skrevet

havregryn og melk..

innimellom bruker jeg laktoseredusert melk, det gir en søtere smak uten at man må tilsette sukker..

serveres med kanel, eller blåbær, bringebær osv

Skrevet

Lettkokte havregryn, 50/50 vann og eplejuice! Nam.. Da trenger men ikke noe annet søtningsmiddel, men er veldig godt med friske blåbær eller bringebær på.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Havregryn og vann, gjerne udos choice, cocossa, rosiner, kanel, banan ja det jeg har for hånden:)

Skrevet

Havregryn og vann. Spiser gjerne med rosiner og kanel. Nam!

Skrevet

Store havregryn for de er de sunneste, h-melk, cottage cheese og så rasper jeg tre valnøtter som jeg har oppi til slutt. Serverer med kanel, sukrin og smør.

Skrevet

Lettkokte havregryn, melange, fløte og litt melk og litt sukker.

Koker den helst 20-30 min.

Vi har smør, sukker og kanel på. Barna har bare smør og sukker.

Skrevet

Melk og lettkokte og litt sukker i micro hver frokost til barna. Jeg liker ikke havregryn.

Skrevet

Havregryn og 50/50 med lettmelkog vann.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...