Mor Stratos Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Å ja! Bor i vest, ute ved kysten. Her er det kaldt og sur vind. Da er det på med ull under klærne. Når jeg henter eldstemann i barnehagen valser han som regel rundt i bare ulltøyet, men det er han ikke alene om. Jeg tror det er lettere å kle av ungene enn på dem. Vi snakker forresten om tynn ull/ullsilke. Han har i tillegg en tykkere ulldress til å bruke under parkdressen, denne er også i bruk.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Nei, her går det i tskjorte, genser, bukse og jakke. Bor på Østlandet.
mrsrogaland. Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Bruker ull året rundt. Tynn ull/silke på sommeren, og tykkere ull på vinteren.
Mrs. Bouquet Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 Nei, her skal det være skikkelig kaldt og surt før vi velger ull. Det virker ikke varmeregulerende på oss varmeblodige i familien har jeg erfart. I tillegg var det 16 grader når vi kjørte til barnehagen i dag.
Anonym bruker Skrevet 10. september 2012 #8 Skrevet 10. september 2012 Bruker stort sett ull året rundt her i huset også. Tights er byttet ut med ullstillongs for snuppa nå. En episode i sommer: Det var ca 20 grader og sol. En annen mamma bare "må" kjenne på stoffet i vår datters t-skjorte og spør deretter om det er ull. Vi svarer ja - og hun sier "måtte bare sjekke". Så ber jeg henne om å sjekke i nakken på henne og de andre barna og se hvem som er svette der. Vår var den eneste som ikke var svett i nakken (og hun er like aktiv som de andre)
hit og dit Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Ja, i dag er første dagen. Eldste har utedag så da ble det slik.
me_87 Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 Ja en tynn ulldress når han leker ute. Han er 11mder.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå