Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Har menn som jobber borte? Mannen her har mulighet hvis han selv vil, til og begynne i ny jobb der han må jobbe turnus. 12 dager på jobb, 9 dager hjemme. Men han sier det er mest opp til meg, hva jeg ønsker.. Jeg må si jeg ser negativt på det å være alene hjemme med jenta vår og 2 hunder når han er borte. Må for det første forandre på mine egne arbeidstider for å få kabalen til og gå opp, dessuten blir jeg låst til hjemmet de 12 dagene han er borte.. må sitte inne vær kveld, ikke trene, går tur, sosialt osv.. Vet det finnes mange alene mødre, å all ære til dem! Kommer rett og slett til og savne han jeg.. Han selv kommer jo også til og miste mye tid med jenta vår.. Men saken er at det er snakk tredobbelt med lønn! og han kan forvente nesten 1 million i års inntekt! Dette kommer til og bli en helt ny verden for oss, i forhold til hvordan vi lever nå! Vi kan få kjøpt drømmehuset og så mye mer.. Men.. Er det verdt det??
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Nå har ikke jeg vært i den situasjonen da og vet ikke helt hva jeg ville sagt/gjort, men jeg trooor nok jeg hadde sagt at mannen min kunne ta jobben. (Vi trenger virkelig penger, hehe). Det vil nok være tungt i begynnelsen, både å være alene med ungene og det å kjenne på savnet, men det er en tilvenningssak som med alt annet Og så vil dere nok sette så mye mer pris på de dagene han er hjemme Han trenger da heller ikke jobbe der resten av livet..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå