Gå til innhold

Noen her som er konisert eller har hatt celleforandringer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er redd for at jeg må gjennom dette nå, men vi skulle jo prøve på nr 2 Nå liksom! Passet så utrolig dårlig. Hvis celleforandringene ikke er såå dype og det holder med jevnlige kontroller. Trur dere man må vente lenge på å starte prøvingen?

Videoannonse
Annonse
Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg fikk påvist celleforandringer før mitt første svangerskap. Gikk til kontroll først hver 3. mnd, deretter hver 6. mnd og nå går jeg som vanlig en gang per år. Celleforandringene gikk tilbake av seg selv.

Personlig ville jeg nok ventet litt med å bli gravid. Ihvertfall til du får svaret på neste prøve, for å se om de har gått tilbake av seg selv eller om det har blitt verre. Du kan jo også høre hva gynekologen din anbefaler deg, og hvilken grad av forandring du har for øyeblikket. Har også hørt at hvis man tar prøve under svangerskapet, så kan det ha innvirkning på resultatet (uten at jeg har noen kilde som bekrefter dette, så ikke ta det som 100% sikkert ;) )

Skrevet

Jeg vil ikke bli gravid før jeg har tatt prøven, nei. Men er så spent på hva resultatet er og håper ikke vi må vente kjempelenge. Eller mest av alt håper jeg at alt er bra og jeg har mulighet til å få flere barn.

HI

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Krysser fingrene for at du får et hyggelig resultat på prøven. Vet hvordan det er å gå og vente på disse brevene. Fikk hjertet i halsen hver gang de lå i postkassen!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...