Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Noen med peiling på hvilke områder i London det lønner seg å ta med et par tenåringsjenter på tur? Jeg vet jeg vil ha med meg oxford street og Camden Market. Tar gjerne i mot flere tips til hva en tenåring vil like, men er helt grønn når jeg skal søke hoteller og hvilken flyplass det lønner seg og fly til med Ryanair Noen som har gode tips?
Mamma&skatt Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 hei, jeg ville ha tatt de med til en musikal, enten en som inneholder populærmusikk eller en veldig veldig kjent en. oxford street er et must, og camden market er fantastisk. ellers er jo madame tussauds morro, da kan de ta bilde av seg selv med sin favoritt kjendis liker de skumle saker/filmer er london dungeons også en flott opplevelse. ellers kan du jo se om du finner ut om et band eller en artist de liker skal spille i london mens dere er der. et tips er jo å ta jentene med i planleggingen av turen og høre hva de synes hører kjekt ut Lykke til og god tur
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Portobello Road (i Notting Hill) har lørdagsmarked som er kjekt å få med seg. Covent Garden er fint og så ville jeg tatt dem med på "Rocky Horror Picture Show" på Prince Charles Cinema. Fantastisk opplevelse (husk paraply). Hyde Park må oppleves, Soho, Kensington er fancy for vindusshopping og kjendisspotting
Tovehvit Skrevet 10. september 2012 #4 Skrevet 10. september 2012 London dungeon Man har jo også Jack the ripper tour man kan være med på(om man liker det): Ellers så har jo London et hav av shoppingmuligheter, top shop er vell et must i tenåringsverdenen^^ Du kan også sjekke ut Urbangentry.com som har diverse turer, blant annet shoppingturer, fashionturer etc=)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå