Gå til innhold

Sender dere dirty bilder på mms til mannen deres?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe....nei! Det hadde jeg aldri tatt sjansen på. Kåre Konradi, sier ikke mer. :P

Skrevet

Ikke siden jeg bomma og sendte en sms til kjørelæreren min i stedet....

Skrevet

Jeg hadde flyttet fra byen. Hjelpe meg... Fikk du svar?

Skrevet

Nei. Han har bare jobbmobil og da er jeg redd for at flere hadde fått sett det. Han har og en vane med å miste telefoner på fylla, eller at de blir stjelt.

Skrevet

Ja, har da hendt jeg har sendt undertøysbilder eller toppløsbilder til mannen min ja. Men ikke noe som er så mye mer dirty enn det. Da sender jeg heller en dirty melding. Bare moro å pirre han litt i hverdagen, og å få han til å savne meg litt ekstra når han er borte ;) Stund siden sist nå da, føler den store kulen på magen tar bort fokuset litt ;)

Skrevet

Ja, ofte:o) Han blir helt satt ut og ringerhver gang... "Jenta mi da... kremt kremt "

Skrevet

I og med at vi alltid har hatt en lett og spøkefull tone, så kunne det vært verre. Svaret var hvertfall om jeg ville ha bilde av ham og skolebilen "min" :P Nesten ferdig med sertifikatet, med samme kjørelærer ;)

Skrevet

I og med at vi alltid har hatt en lett og spøkefull tone, så kunne det vært verre. Svaret var hvertfall om jeg ville ha bilde av ham og skolebilen "min" :P Nesten ferdig med sertifikatet, med samme kjørelærer ;)

Takk for latteren. Jeg hadde fått helt panikk tror jeg.... Hahaha!

Skrevet

jeg tok nettopp en festlig serie med bilder.. Hehe... Hi
Skrevet
Takk for latteren. Jeg hadde fått helt panikk tror jeg.... Hahaha!

Skal ikke nekte for at hjertet banka godt da jeg fikk sms fra ham med det spørsmålet, og like etterpå oppdaget at jeg hadde sendt bildet til ham og ikke gubben.

Skrevet

Sende bilde er vel ikke akkurat noe som har skjedd ofte nei, men en sms av og til skjer. Han jobber natt og da hender det at han får noen mld mens jeg ligger og savner han...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...