Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Og da tenker jeg på tidspunktet jobben forgår, ikke at den nødvendigvis er så standard Har lyst på ny jobb, men er alene med 2 små, og kan således ikke jobbe kveld eller turnus. Jobber nå som faglært innen næringsmiddelproduksjon.
Poteta Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Kontordame, resepsjonist, regnskapsmedarbeider, kiropraktor, barnehageansatte, vanlig postbud, bankansatte for å nevne noe....
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Kontordame, resepsjonist, regnskapsmedarbeider, kiropraktor, barnehageansatte, vanlig postbud, bankansatte for å nevne noe.... Supert, takk for svar! Setter igang litt brainstorming her Keep 'em coming! Tar gjerne imot flere HI
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Jeg har en 8 til halv-fire jobb som psykolog...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Jeg har en 8 til halv-fire jobb som psykolog... Hehe, og hvordan er markedet for ufaglærte psykologer da? *fnis* Går vel etpar år før jeg eventuelt følger i dine fotspor.. HI
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Kontordame, resepsjonist, regnskapsmedarbeider, kiropraktor, barnehageansatte, vanlig postbud, bankansatte for å nevne noe.... Barnehage er jo ikke akkurat det da. Da jeg jobbet i barnehage jobbet jeg fra 7- 17. Stillinger innen offentlig administrasjon er ofte 8- 15.30. NAV, kommuneadministrasjon, dagtilbud for utv.hemmede, skole, osv.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå