Gå til innhold

Grusomt,klarer ikke og slutte og Gråte ;(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Og dette kommer dessverre til å skje flere ganger... Har selv hatt behov for legevakten et par ganger og blir rystet over behandlingen der.. Her hos oss virker det som om de som tar imot telefonene ikke tror på en og at de tror man er hysterisk og ringer kun for å plage dem. :( :( tilbudet blir også dårligere og dårligere... Legevaktordningen her ble sammenslått med en nabokommune, slik at de som bor lengst unnamå kjøre nesten 10 mil for å komme seg dit, riktignok bare på helg enda heldigvis, men blir vel permanent etterhvert..

Endret av Queen_of_the_road*ny_spire
Skrevet

Uff er så ufattlig trist ikke folk blir tatt på alvor,jeg blir alltid det,har i alle fall ikke opplevd enda og bli avvist

Skrevet

Enig, det er helt grusomt at det barnet døde!!

Men jeg tenker litt det at hadde jeg vært den moren så hadde jeg ikke reist hjem med han, jeg hadde ikke funnet meg i det.

Hadde jeg ment at barnet mitt var så sykt så skulle jeg ha lagd det helvete hvis de ikke ville hørt på meg!!

Skrevet

Helt enig i det,ellers dratt rett til sykhuset

Skrevet (endret)
Enig, det er helt grusomt at det barnet døde!! Men jeg tenker litt det at hadde jeg vært den moren så hadde jeg ikke reist hjem med han, jeg hadde ikke funnet meg i det. Hadde jeg ment at barnet mitt var så sykt så skulle jeg ha lagd det helvete hvis de ikke ville hørt på meg!!

Vet du, synes dette var litt respektløst å si....

Klart man vil sitt barn beste...

Man kan fint sitte her og skrive at man kommer ikke til ditten og datten, men det er faktisk noe HELT annet når man er oppi situasjonen...

Endret av *BabyCakes*g03j08j11*
Skrevet
Enig, det er helt grusomt at det barnet døde!! Men jeg tenker litt det at hadde jeg vært den moren så hadde jeg ikke reist hjem med han, jeg hadde ikke funnet meg i det. Hadde jeg ment at barnet mitt var så sykt så skulle jeg ha lagd det helvete hvis de ikke ville hørt på meg!!

Vet du, synes dette var litt respektløst å si....

Klart man vil sitt barn beste...

Man kan fint sitte her og skrive at man kommer ikke til ditten og datten, men det er faktisk noe HELT annet når man er oppi situasjonen...

Oj oj, det var definitivt ikke ment som noe respektløst. Jeg sier bare hva jeg ville gjort i en slik situasjon, det må jo være lov.

Skrevet
Vet du, synes dette var litt respektløst å si.... Klart man vil sitt barn beste... Man kan fint sitte her og skrive at man kommer ikke til ditten og datten, men det er faktisk noe HELT annet når man er oppi situasjonen...
Oj oj, det var definitivt ikke ment som noe respektløst. Jeg sier bare hva jeg ville gjort i en slik situasjon, det må jo være lov.

Helt klart, er ikke det jeg mener, og vi alle sier det eller tenker det, når man er i situasjonen, uansett hvor mye "bein i nesa" man har så vet man virkelig ikke hva som kan skje... , men jeg følte du gikk litt direkte på moren, og må si det var vondt for meg å lese... Men i denne situasjonen var det legene på denne dritt legevakta (som jeg sogner til) sin skyld. Og jeg er ikke overrasket...

Og kan si at denne mammaen gjorde alt hun kunne... Og gutten er svært savnet her...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...