Gå til innhold

Julia - kukløsklan, se hit!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei,

Jeg har fått med meg at du "jobber" for Varme små hjerter (bless you!).

Jeg leste for en stund siden at dere også tar imot garn, og at det sitter noen snille sjeler der ute og strikker babytøy for garnet dere får inn og sender til fattige i kalde strøk.

 

Jeg klarer ikke å finne noe info om dette på sidene til Varme små hjerter. Vet du noe om dette? Hvor kan jeg sende garnet (har masse fin babyull som jeg aldri kommer til å få brukt opp)? Kan jeg sende direkte til noen som strikker?

 

På forhånd takk!

Videoannonse
Annonse
Gjest Tullmusa83
Skrevet

Leter å få kontakt med henne på krangle.

Særlig hvis du oppretter en tråd med navnet varme små hjerter. Når jeg så navnet på denne tråden var jeg klar til å snakke henne i forsvar.

Skrevet

Send henne privat melding?

Skrevet

Er det bare jeg som synes det er litt rart å ha det som nick..?

Skrevet
Er det bare jeg som synes det er litt rart å ha det som nick..?

 

En "kukløs-klan" er en husstand bestående av kun kvinner og/eller jenter :D

Skrevet
Er det bare jeg som synes det er litt rart å ha det som nick..?
En "kukløs-klan" er en husstand bestående av kun kvinner og/eller jenter :D

 

Ok! Da skal jeg ikke si noe :) tenkte det var noe annet :(

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hei så flott =) Vært opptatt i dag, ikke vært her inne.

 

gi meg to minutter så skal jeg finne adressen til vår "strikkedame"

Hvis du selv liker å strikke må du gjerne gjøre det og sende til nærmeste kontaktperson.

 

Men jeg kommer tilbake til denne tråden om noen minutter, husker ikke navnet hennes akkurat nå. =)

 

Tusen takk for at du vil donere til oss! Bless you!

Skrevet

Er det noen som tar imot klær ol i Vestfold?

Skrevet

Hei så flott =) Vært opptatt i dag, ikke vært her inne.

 

gi meg to minutter så skal jeg finne adressen til vår "strikkedame"

Hvis du selv liker å strikke må du gjerne gjøre det og sende til nærmeste kontaktperson.

 

Men jeg kommer tilbake til denne tråden om noen minutter, husker ikke navnet hennes akkurat nå. =)

 

Tusen takk for at du vil donere til oss! Bless you!

Flott! Skulle gjerne ha strikket selv men innser at jeg ikke får tid. Bedre å sende til noen som får plagg ut av garnet :) Men har tepper og voksiposer som jeg skal sende dere, som jeg håper kan varme et par små tasser i vinter...

 

HI

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

https://www.facebook.com/pages/Prosjekt-Serdtse-Rebenka-Varme-Sm%C3%A5-Hjerter/188226647940985?ref=ts

 

Eget prosjekt til våre minste og kaldeste barn, de trenger sårt poser/tepper, og det meste av vårt strikktøy går direkte hit.

 

nettsiden vår (akkurat oppe å går)

http://varmesmahjerter.no/blog/

 

jeg skal snart gi deg en person å sende garnet til, men tar litt tid i dag =)

Skrevet

Ingen som tar i mot i Drammen lenger?

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet
Ingen som tar i mot i Drammen lenger?

 

Joda, det er en som tar i mot i Drammen. Ellers har jeg også levert til en i Heggedal, men fant henne ikke på listen lenger. Litt rart, fordi var der for 2 uker siden...

Skrevet

Hmm, jeg er bare nødt til å spørre om noe..

 

Mulig du ikke vet noe om det, men jeg hørte rykter om at noen som er med i Varme små hjerter (trooor det var en av "lederene", men skal ikke si noe sikkert), har tatt mange av tingene dere får inn og beholdt dem selv.

 

Var tilhenger av facebook-gruppa, men nå er jeg usikker på om jeg vil det lenger om dette viser seg å stemme.

 

Vet du noe om det Juliea?

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Rykter er rykter, sannhet er noe annet. Hvor hørte du dette? Dette stemmer selvsagt ikke. Vi skriver ned alt

Vi får inn i minste detalj, sender pakkelogg og har klare regler på hvordan vi gjør dette. Kontaktpersonene er ble utvalgt og vi er få og har alle lyst å hjelpe.

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet

Hei så flott =) Vært opptatt i dag, ikke vært her inne.

 

gi meg to minutter så skal jeg finne adressen til vår "strikkedame"

Hvis du selv liker å strikke må du gjerne gjøre det og sende til nærmeste kontaktperson.

 

Men jeg kommer tilbake til denne tråden om noen minutter, husker ikke navnet hennes akkurat nå. =)

 

Tusen takk for at du vil donere til oss! Bless you!

Flott! Skulle gjerne ha strikket selv men innser at jeg ikke får tid. Bedre å sende til noen som får plagg ut av garnet :) Men har tepper og voksiposer som jeg skal sende dere, som jeg håper kan varme et par små tasser i vinter...

 

HI

 

Eva Slettvik,

Arnulf Øverlandsgt.18,

8800 Sandnessjøen

 

Hun kan du sende garnet til, merk konvolutt eller lapp inni "donasjon varme små hjerter" :) takk skal du ha:)

Skrevet
Rykter er rykter, sannhet er noe annet. Hvor hørte du dette? Dette stemmer selvsagt ikke. Vi skriver ned alt Vi får inn i minste detalj, sender pakkelogg og har klare regler på hvordan vi gjør dette. Kontaktpersonene er ble utvalgt og vi er få og har alle lyst å hjelpe.

 

Jeg hørte det av en av kontaktpersonene der som nå har gitt seg pga det der og noe annet, i følge henne.. Jeg aner ikke om hun snakker sant eller ikke :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Rykter er rykter, sannhet er noe annet. Hvor hørte du dette? Dette stemmer selvsagt ikke. Vi skriver ned alt Vi får inn i minste detalj, sender pakkelogg og har klare regler på hvordan vi gjør dette. Kontaktpersonene er ble utvalgt og vi er få og har alle lyst å hjelpe.
Jeg hørte det av en av kontaktpersonene der som nå har gitt seg pga det der og noe annet, i følge henne.. Jeg aner ikke om hun snakker sant eller ikke :)

 

Hun snakker garantert ikke sant. Hvordan kan hun vite dette? Vi kontakpersonene er spredt over hele landet så det er umulig å ha oversikt over hva de andre har. Så det kan hun ikke vite. Mulig hun selv stjal og ble sparket. Det har hendt. Men om du ikke er 100% sikker noe du ikke kan være er det dumt å spekulere i. Vi er en veldig seriøs organisasjon, det er valgfritt å donere, men ikke spre rykter er du snill :)

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Hmm, jeg er bare nødt til å spørre om noe.. Mulig du ikke vet noe om det, men jeg hørte rykter om at noen som er med i Varme små hjerter (trooor det var en av "lederene", men skal ikke si noe sikkert), har tatt mange av tingene dere får inn og beholdt dem selv. Var tilhenger av facebook-gruppa, men nå er jeg usikker på om jeg vil det lenger om dette viser seg å stemme. Vet du noe om det Juliea?

 

Jeg blir veldig glad om du vil sende meg pm, med navnene dette gjelder slik at vi kan ta det opp internt. Det er jo en alvorlig påstand. Så jeg håper du vil det. Du trenger selvsagt ikke stille med eget navn.

Skrevet

Åh Juliea, jobber du for Varme SmÅ Hjerter? SÅ koselig, jeg er tilhenger pÅ facebook ;) Prøver Å lære meg litt strikk i disse dager :)

Skrevet
Rykter er rykter, sannhet er noe annet. Hvor hørte du dette? Dette stemmer selvsagt ikke. Vi skriver ned alt Vi får inn i minste detalj, sender pakkelogg og har klare regler på hvordan vi gjør dette. Kontaktpersonene er ble utvalgt og vi er få og har alle lyst å hjelpe.
Jeg hørte det av en av kontaktpersonene der som nå har gitt seg pga det der og noe annet, i følge henne.. Jeg aner ikke om hun snakker sant eller ikke :)
Hun snakker garantert ikke sant. Hvordan kan hun vite dette? Vi kontakpersonene er spredt over hele landet så det er umulig å ha oversikt over hva de andre har. Så det kan hun ikke vite. Mulig hun selv stjal og ble sparket. Det har hendt. Men om du ikke er 100% sikker noe du ikke kan være er det dumt å spekulere i. Vi er en veldig seriøs organisasjon, det er valgfritt å donere, men ikke spre rykter er du snill :)

 

Jeg sprer ikke rykter.. burde kanskje ikke tatt det opp her, men tenkte ikke over det.. kom bare på det når jeg så tråden og så ble det til at jeg spurte ;)

 

Må tenke litt på om jeg har lyst å "tyste" på hvem det gjelder.. du får se om du får pm eller ikke, hehe..

Gjest Juliea - kukløsklan
Skrevet
Rykter er rykter, sannhet er noe annet. Hvor hørte du dette? Dette stemmer selvsagt ikke. Vi skriver ned alt Vi får inn i minste detalj, sender pakkelogg og har klare regler på hvordan vi gjør dette. Kontaktpersonene er ble utvalgt og vi er få og har alle lyst å hjelpe.
Jeg hørte det av en av kontaktpersonene der som nå har gitt seg pga det der og noe annet, i følge henne.. Jeg aner ikke om hun snakker sant eller ikke :)
Hun snakker garantert ikke sant. Hvordan kan hun vite dette? Vi kontakpersonene er spredt over hele landet så det er umulig å ha oversikt over hva de andre har. Så det kan hun ikke vite. Mulig hun selv stjal og ble sparket. Det har hendt. Men om du ikke er 100% sikker noe du ikke kan være er det dumt å spekulere i. Vi er en veldig seriøs organisasjon, det er valgfritt å donere, men ikke spre rykter er du snill :)
Jeg sprer ikke rykter.. burde kanskje ikke tatt det opp her, men tenkte ikke over det.. kom bare på det når jeg så tråden og så ble det til at jeg spurte ;) Må tenke litt på om jeg har lyst å "tyste" på hvem det gjelder.. du får se om du får pm eller ikke, hehe..

 

Det håper jeg du vil, det er jo ikke tysting det e rjo en alvorlig påstand. og vi er en veldig seriøs organisasjon som ønsker og bli tatt seriøst. Det er viktig for oss å vite at vi har kontaktpersoner med gode hensikter. Du blir selvsagt hold anonym, men må vite det for å kunne bedre oss. og om dette stemmer. Håper du vil hjelpe oss med det.

 

Mvh

Julie - Kp Oslo.

Skrevet
Rykter er rykter, sannhet er noe annet. Hvor hørte du dette? Dette stemmer selvsagt ikke. Vi skriver ned alt Vi får inn i minste detalj, sender pakkelogg og har klare regler på hvordan vi gjør dette. Kontaktpersonene er ble utvalgt og vi er få og har alle lyst å hjelpe.
Jeg hørte det av en av kontaktpersonene der som nå har gitt seg pga det der og noe annet, i følge henne.. Jeg aner ikke om hun snakker sant eller ikke :)
Hun snakker garantert ikke sant. Hvordan kan hun vite dette? Vi kontakpersonene er spredt over hele landet så det er umulig å ha oversikt over hva de andre har. Så det kan hun ikke vite. Mulig hun selv stjal og ble sparket. Det har hendt. Men om du ikke er 100% sikker noe du ikke kan være er det dumt å spekulere i. Vi er en veldig seriøs organisasjon, det er valgfritt å donere, men ikke spre rykter er du snill :)
Jeg sprer ikke rykter.. burde kanskje ikke tatt det opp her, men tenkte ikke over det.. kom bare på det når jeg så tråden og så ble det til at jeg spurte ;) Må tenke litt på om jeg har lyst å "tyste" på hvem det gjelder.. du får se om du får pm eller ikke, hehe..
Det håper jeg du vil, det er jo ikke tysting det e rjo en alvorlig påstand. og vi er en veldig seriøs organisasjon som ønsker og bli tatt seriøst. Det er viktig for oss å vite at vi har kontaktpersoner med gode hensikter. Du blir selvsagt hold anonym, men må vite det for å kunne bedre oss. og om dette stemmer. Håper du vil hjelpe oss med det. Mvh Julie - Kp Oslo.

 

Haha.. nå føler jeg meg kjempedum.. etter du ba meg om å si fra om hvem denne personen er, så gikk jeg inn for å finne ut hva hun hadde sagt/skrevet og innså at jeg har blandet sammen to grupper (så sant de ikke samarbeider). Det er altså IKKE varme små hjerter denne personen var med i.. men en annen gruppe som også deler ut klær og div til folk rundt om.

Beklager så mye og jeg er fortsatt tilhenger av varme små hjerter!! ;)

Skrevet

Hei så flott =) Vært opptatt i dag, ikke vært her inne.

 

gi meg to minutter så skal jeg finne adressen til vår "strikkedame"

Hvis du selv liker å strikke må du gjerne gjøre det og sende til nærmeste kontaktperson.

 

Men jeg kommer tilbake til denne tråden om noen minutter, husker ikke navnet hennes akkurat nå. =)

 

Tusen takk for at du vil donere til oss! Bless you!

Flott! Skulle gjerne ha strikket selv men innser at jeg ikke får tid. Bedre å sende til noen som får plagg ut av garnet :) Men har tepper og voksiposer som jeg skal sende dere, som jeg håper kan varme et par små tasser i vinter...

 

HI

 

Eva Slettvik,

Arnulf Øverlandsgt.18,

8800 Sandnessjøen

 

Hun kan du sende garnet til, merk konvolutt eller lapp inni "donasjon varme små hjerter" :) takk skal du ha:)

Tusen takk!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...