Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Jeg har disse sminkebørstene fra baremineral; Flawless Application Face Brush Full flawless face brush Maximum Coverage Concealer Brush
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Nr 2. brukes først til foundation. nr 3 etterpå som concealer under øynene, på kviser. nr 1 til rouge eller solpudder
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Nr 2. brukes først til foundation. nr 3 etterpå som concealer under øynene, på kviser. nr 1 til rouge eller solpudder Har brukt nr 2 til foundation. så har jeg brukt nr 3 til foundation under øynene liksom. og over øynene.skal man bruke den også der man må dekke ekstra godt, på kviser ogsånn? (med foundation) . ? hi
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Nr 2. brukes først til foundation. nr 3 etterpå som concealer under øynene, på kviser. nr 1 til rouge eller solpudder Har brukt nr 2 til foundation. så har jeg brukt nr 3 til foundation under øynene liksom. og over øynene.skal man bruke den også der man må dekke ekstra godt, på kviser ogsånn? (med foundation) . ? hi Det kan du gjøre ja. Bare prøv deg frem. Men jeg bruker concealer (bisque) enten over eller under foundation med den nr 3. Spørs litt hvor mye du vil dekke Prøv deg frem, du finner fort ut hva som fungerer eller ikke
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå