Gå til innhold

Hva synes dere om dette huset?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

MÅ bytte bÅde bad og kjøkken?? Ser jo fullt fungerende ut, man kan jo vente til man har nok penger til det, kanskje? Regner med dere vet hva dere har rÅd til, men syns huset virka ok, jeg :)

Gjest Kira bjeffer!
Skrevet

Jeg likte huset, og elsket terrassen.

Nå har ikke jeg lest taksten, men på bildene så det fint ut. Skjønner at du vil bytte ut litt av tingene på kjøkkenet og det blå badet.

 

Eneste jeg synes var litt negativt var "skråningen" på tomten. Og det var mye lyng der.

 

Men alt i alt, et fint hus :)

Skrevet

Ikke dyrt det! Her i Stavanger betaler man 5.5 mill for et rekkehus liksom:P

Skrevet

Pent ;) bor ikke så langt vekk

Skrevet

Jeg kunne fint ha bodd der. Fint hus.

Skrevet

Synes det var velig fint, jeg. Likte naturtomten.

Skrevet

Fint, og grisebillig, men kjenner ikke området. Jeg skjønner at dere vil fikse litt på kjøkken og bad, men det er jo ingen hast, ser da helt greit ut. Litt mye thuja, bartrær og lyng ute, ville nok prioritert å få røska opp litt ute. Til sammenligning betalte vi 4,4 mil for oppussingsobjekt på ca. 100 kvadrat, rekkehus på 129 kvadrat i i nabolaget gikk nylig for nesten 7 mill ...

Gjest Hercule Poirot
Skrevet

Bytte ut bad og kjøkken? Hvorfor det? Ser jo helt strøkent ut! Vet du hva - hvis du må bytte ut kjøkken og bad og gulv bare for å få det akkurat slik du vil, da har du vel etter min mening litt for lite å bruke penger på.

 

Huset har fin parkett og fine furugulv, fliser på badet og alt ser jo helt fint ut! Ok at det kanskje ikke er akkurat din stil, men sånne ting hadde jeg nok satt langt ned på prioriteringslista, gitt. Hadde dette vært mitt hus, så hadde jeg nok prioritert litt opprydding på tomta, fått vekk skogen og fått litt skikk på tomta. Og jeg hadde gjort noe med peisen, hadde fått mark av å ha en slik diger mursteinskoloss i huset mitt.

 

Uansett - lykke til! ;-)

Skrevet

Hadde aldri i verden brydd meg med å bytte kjøkken og bad hvis det ikke er snakk om fuktskader.

Ikke rart folk går på snørra i luksusfellen hvis alt alltid må være "min stil".

Huset ser strøkent ut det.

Lykke til med husjakt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...