Gå til innhold

Bestille sydentur? Dumt i denne situasjonen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har lyst å bestille en tur til i vinter, og overraske mannen. Jeg har vært kjempeflink å spare en god slant på bufferen dette året. Bakdelen er at økonomien er litt usikker fremover, og jeg er litt redd kanskje jeg ikke bør ta av sparepengene. Ungene er nå såpass store at de hadde hatt stor glede av det, og vi skal også prøve på en til om ikke lenge, og da blir det nok en god stund til vi kommer til å reise på noe sydentur-

Vet heller ikke om og når jeg evt kan få ferie, men dette ordner seg vel om jeg bestiller så god tid i forveien? Går vel ann å avbestille og om situasjonen skulle endre seg?

Usikker her, men duuuu som jeg trenger en liten avkobling!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vågalt å bestille ferie hvis du ikke er sikker på om du får fri eller ei.

Skrevet

Du må mest sannsynlig betale et 10% depositum når du bestiller og så forfaller det resterende 20 dager før avreise. Avbestille du før det taper du kanskje depositumet, som da er 2000,- for en reise på 20.000,-

Dette er ca. Sjekk vilkårene hos den turoperatøren du velger å bruke.

Skrevet

Høres ikke helt ut som tingen å bestille en ferietur med de forutsetningene der. om mannen min hadde gjort det her, ville jeg blitt ganske grinete egentlig, siden bufferen da ville vært oppspist fort - og det er en stor belastning når man ikke vet hva som skjer økonomisk framover....

hva med heller å finne på et alternativ? Barnefri helg der dere går ut en tur eksempelvis? eller tar en hyttetur istedet alle sammen?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...