Regina Phalange Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Synes det er litt sært for å være helt ærlig.
☆☆☆ Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Kjempeflott med tøybind! Slutt på soppinfeksjoner etter at jeg gikk over til det. Og mye mindre avfall Mye mindre avfall sier du? Hvor mange bind bruker du i måneden?
Ønskebarn73 Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Tøybind har jeg ikke prøvd, men hos oss har lillebror brukt tøybleier siden han kom til verden Og vi er kjempefornøyd med det. Ikke noe problem med tøybleier i barnehagen heller.
☆☆☆ Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Kjempeflott med tøybind! Slutt på soppinfeksjoner etter at jeg gikk over til det. Og mye mindre avfall Mye mindre avfall sier du? Hvor mange bind bruker du i måneden? 7 dager i mnd, bytter hver 3.-5. time. Det blir en del. Hvordan det? Nå er det en stund siden jeg hadde mensen (hormonbehandling, graviditet, amming) men jeg kan ikke huske noe fjell av avfall som følge av det. Var bare derfor..
Von Hertelhofen Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Jeg hadde litt lyst til å bruke tøybleier på lillegull, men kunne for lite om det, så jeg tok engangsbleier...
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Tøybind høres ekkelt ut. Jeg er ikke så glad i mensblodet mitt at jeg ønsker å skylle disse bindene før jeg putter dem i vaskemaskin, og så henge dem opp til felles beskuelse på vaskerommet. Tøybleier har jeg ingen formening om, bare at jeg antagligvis ikke kommer til å ha tid til det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå