Mutter30 Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Hei jenter, jeg er 6+4, og helt utrolig kvalm. Det blir bare verre og verre, og nå er jeg nærmest desperat Vet dere om det finnes noen preparater som man kan ta? Reisesyketabeletter, funker det? Andre evt. medikamenter? Takker og bukker
Chelseafan Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 du får kjøpt ingfær tabeletter på apotek og det hjelper veldig sier dem
Mutter30 Skrevet 9. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2012 du får kjøpt ingfær tabeletter på apotek og det hjelper veldig sier dem OK..Er det et slags vitamintilskudd da eller?! Da skal jeg sporenstraks på apoteket i morgen Takk Swan1985
Chelseafan Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Aner ikke hva det er for og være ærlig,men fikk det selv og det hjalp meg veldig
Filippa K Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Ingefær har ingen påvist effekt. Om du vil ha medisiner, bør du ta dette med legen. :-) Men det finnes f.eks afipran og flere reisesyketabletter (prostafen, marzine).
Mamma til prins 2012 Skrevet 10. september 2012 #6 Skrevet 10. september 2012 Hei! Jeg fikk noe på resept fra legen som heter Afipran. Det har hjulpet veeeeldig her i gården
Katta.76 har nå 5 barn. Skrevet 10. september 2012 #7 Skrevet 10. september 2012 Afipran er super når du er på det værste. Bør ikke tas for ofte, men når du er virkelig ille så er de gode å ha:)
Mutter30 Skrevet 10. september 2012 Forfatter #8 Skrevet 10. september 2012 Klarte ikke gå på jobb i dag. Klarte rett og slett ikke å gjøre meg klar på badet engang..Begynte å små svette og bli ør + sykt kvalm da..Huff..Håper IKKE dette blir dagligdags videre altså.. Hvordan har det vært for dere katta76.G.94.J.97.3 tette og Mamma til prins-2012?
Hannepålandet Skrevet 10. september 2012 #9 Skrevet 10. september 2012 Jeg vit noen vitamin B6 piller. Hjalp meg såpass at livet er verdt å leve igjenn. Fortsatt kvalm men på et tålbart nivå.
Mamma til prins 2012 Skrevet 10. september 2012 #10 Skrevet 10. september 2012 Jeg er foreløpig hjemme i permisjon med min sønn. Det var også derfor jeg fikk de tabelettene. Har ikke samme muligheten til å slappe av i dette svangerskapet, og jeg var nødt til å ha noe som dempet kvalmen sånn at det ikke gikk ut over sønnen min. Ellers så hadde jeg stått opp og hengt over do.
Fru Blåbær Skrevet 10. september 2012 #11 Skrevet 10. september 2012 Har gravide lov til å ta reisesyketabletter da? Jeg innbilte meg at det var forbudt? Nok søvn og hyppige måltider hjelper veldig for meg. Problemet er hvis jeg sover dårlig eller venter for lenge med å spise.
Mutter30 Skrevet 10. september 2012 Forfatter #12 Skrevet 10. september 2012 Jeg mener også å ha lest dette med at gravide ikke skal ta reisesyke tabletter. Jaja, enig, det er bare å holde ut..Tenke på det herlige nurket som skal komme Men må innrømme det er tøft..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå