Gå til innhold

Baby med halsbrann?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg tror babyen min på 11 mnd har fått halsbrann, hun hyler hysterisk hvis hun gulper og raper

 

hun får vanligvis hipp MME men i dag fikk hun NAN2

og det var da det begynte,.

 

noen som har råd?

eller kjente legemiddler som hjelper på babyer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De kaller det vel refluks, google det så finner du tips.

Skrevet (endret)

Gå til lege med bekymringen din er du snill! Reflux er GRUSOMT ubehagelig og vondt. Det er hjelp og lindring å få, så få time i morgen så dere blir henvist til barneavdelingen.

 

Det kan ende med et barn med ubehag knyttet til mat og mye vondt. Selv om ikke barnet reagerer med samme hysteri hver gang er det ikke dermed sagt der ikke er for mye sure oppstøt enn det som er normalt. Ta signalet du har fått på alvor!

Endret av humlesurr
Skrevet

Bytt tilbake til Hipp som hun pleier å få, går det over da, så er det ingenting å tenke mer på. Hvis det ikke gir seg, så tar du kontakt med legen for å få det undersøkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...