Gå til innhold

Har jeg gjort noe dumt nå?? Ang salg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg solgte en defekt minipc nå nettopp, men fikk en dårlig følelse med det samme mannen dro.. Jeg hadde pcen i 1 og en halv mnd før den ble defekt, og husker ikke om jeg hadde noe av min personlige info på den.. Vet at der var noen helt greie bilder, men husker ikke om jeg registrerte den på mitt fulle navn og kanskje personopplysninger, om hvilke nettsider jeg har vært då.. Er det noen her inne som vet hvorfor folk kjøper defekt elektronikk osv? Finner flere hundre sånne nettsider på bl.a finn.no osv.. Pcen har ikke fungert siden starten av 2010, noen mulighet for at det som var der er borte nå?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg tror folk kjøper det for å kunne bruke visse deler. Men jeg noier også for det der med at mine personlige ting kanskje er på harddisken.. Har en ni år gammel pc liggende i kjelleren, bare fordi jeg verken tør å kaste den eller selge den :/

Skrevet

Hvorfor sendte du den ikke inn på rep, om den ble slik etter 1,5 mnd?

Og folk kjøper defekte maskiner for innmaten, ved repareringer eller bygging av ny.

Og laptop deler er langt dyrere enn stasjonær deler, så penger spart der=)

Skrevet

Mannen min har hatt maskiner etter andre hvor han har fått fram både masse bilder, musikk og andre ting..

Men tror ikke folk kjøper sånt i den hensikt å skulle lete fram personlige ting og tror heller ikke at alle greier å få det fram.

(mannen min jobber med it, så han finner det meste :P)

Går nok helt fint!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...