Gå til innhold

Har begynt innkjøp av søte, små klær :)


Kaja_07

Anbefalte innlegg

Har for en stund siden gått igjennom klærne fra storebror, og så da at jeg trenger mye nytt til lillebror. Storebror ble nemlig født på våren... Har nå fått en noen herlige små ullplagg i hus, og det er såå koselig :).

Kjøper ikke så mye for vet at vi får en del- både etter fødselen og til jul. Så har fokusert på ull og de minste str (50-56).

Nå gleder jeg meg bare til å få klart barnerommet, sånn at jeg kan legge det pent i en kommode ;). Flere som har kommet litt igang?

(Er forresten veldig stille i denne november-gruppa... Kanskje flere som har det hektisk nå i månedene før permisjonen starter)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har kjøpt litt jeg også,men mest fra 4 mnd til 6 mnd til 9 mnd, har vel 2 ting i nyfødt :) Tanten min strikker ull sett og ha med hjem:) og kjøpt Uro og litt leker og sånt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har nå endel i de minste størrelsene 56-62 og regner med at det varer litt, men har ikke erfaring, så plutselig må vi ha en del plagg til :)) Det er veldig koselig å kjøpe inn litt søte klær ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, veldig kos :-) Sist måtte pappan ut å kjøpe en del klær i str 50, da jeg hadde lest at det ikke var noen poeng å kjøpe noe i den str. Sønnen vår druknet i str 56, så nå har jeg shoppet i str 50 også. Typisk at jeg får en mye større babiss denne gangen da... He, he..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe.. ja, har ikke noe særlig annet enn bodyer i 50, får heller kjøpe etterpå om hun skulle forsvinne i klærne vi har fra 56 :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også handla inn litt ull. Var på "harry-tur" i forrige uke og Gransens Barn har outlet i Strømstad. Sparte maaaasse penger:)

 

Har en del etter de andre ungene og arver mye - i tillegg til at mamma pleier å gå bananas så jeg trenger heldigvis ikke handle så mye. Annet enn litt "ekstra fine" ting:) Hun må jo nesten ha litt nytt..;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...