Gå til innhold

Huff :(

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ser at det jeg skrev under linken ikke kom med allikevel, jaja.. Men det er jo ikke slik at alle utlendinger er voldtektsmenn..

Skrevet

ÅÅÅÅÅh! HATER DET TULLET DER! Javel, sÅ er det flere som blir voldtatt i et forhold, men VET DU HVA? Jeg ville heller blitt voldtatt av en kjæreste eller bekjent enn en ukjent j--- i et smug! Og dette sier jeg som har blitt voldtatt i forhold før.

Om du ikke har noe vettugt Å komme med, sÅ kan du heller la være.

Skrevet

Så ekkelt :( Bor rett ved selv :(

Har hatt flere ekle opplevelser med innvandrere her, så nå ble jeg bare enda mer skeptisk. Huff, trist at noen ødelegger for alle på den måten.

Skrevet

Huff, så fælt :( Man tror liksom at det er begrenset til Oslo og andre store byer, og ikke småbyer som alltid har vært trygge... Trist at det har blitt sånn.

Skrevet

ÅÅÅÅÅh! HATER DET TULLET DER! Javel, sÅ er det flere som blir voldtatt i et forhold, men VET DU HVA? Jeg ville heller blitt voldtatt av en kjæreste eller bekjent enn en ukjent j--- i et smug! Og dette sier jeg som har blitt voldtatt i forhold før.

Om du ikke har noe vettugt Å komme med, sÅ kan du heller la være.

Og det du skriver er liksom så j**** vettug?

Skrevet
ÅÅÅÅÅh! HATER DET TULLET DER! Javel, sÅ er det flere som blir voldtatt i et forhold, men VET DU HVA? Jeg ville heller blitt voldtatt av en kjæreste eller bekjent enn en ukjent j--- i et smug! Og dette sier jeg som har blitt voldtatt i forhold før. Om du ikke har noe vettugt Å komme med, sÅ kan du heller la være.
Og det du skriver er liksom sÅ j**** vettug?

Jeg kommenterer iallefall ikke pÅ tragiske nyheter om at ei stakkars kvinne ble overfalt og forsøkt voldtatt med en annen nyhetssak, for Å bagatellisere.

Skrevet

Skjønner ikke at vi ikke begrenser den j___ innvandringen... :(

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...