Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Tenkte å kjøpe meg en til hjemmebruk. Hvilket merke bør jeg satse på? Til brukbar pris og grei kvalitet.
Kjærepære Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Vår er ganske så god, og litt lite brukt hehehe.. kosta noen tusen, husker ikke helt akkurat nå.. rundt 6000 kanskje? Var liksom den beste som var ok å ha hjemme, de som var større var mer for treningsstudio. Har ikke info her nå, men kan sikkert finne om du vil vite mer. Kan kanskje kjøpe den også, om du bor i Oslo/buskerud/akershus
Hannemora2 Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Oslo Akershus:) hvor mye vil du selge den for??? Jaaaaa takk
Kjærepære Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Er en elipsemaskin ST 990, kosta 6950. Er som sagt nesten ikke brukt, så vi må ha 3500 for den. Kjøpt hos Sportmaster på Nesbru, du kan lese litt om den på sidene deres.
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Noen flere tips angående merke? HI
NormaJean Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Jeg lurer også på dette, har lyst til å kjøpe en god ellipsemaskin som eg har råd til;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå