Gå til innhold

billige og sunde middagstips?

Anbefalte innlegg

Skrevet

gullerotsuppe, potetsuppe og blomkålsuppe, er alle billige og godt, men jeg syns det holder med suppe en dag i uken.

laksefilet med grønnsaker er ikke super billig, men godt.

laks med fløte, pasta og spinat

noen som har flere ideer?

jeg får klage på at jeg lager for mye fisk :P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kyllinggryte, potetmos og salat :)

Skrevet
Kan ikke bli for mye fisk ;)

hehe... det er ikke gubben og sønnen enig i. de er veldig glad i fisk begge to, men når jeg serverer dem kjøtt så skulle man tro det var julaften og bursdag på en gang... haha

Skrevet
Kan ikke bli for mye fisk ;)

hehe... det er ikke gubben og sønnen enig i. de er veldig glad i fisk begge to, men når jeg serverer dem kjøtt så skulle man tro det var julaften og bursdag på en gang... haha

Ok, da får det bli svinekjøtt. Det er magert og for tiden billig. Strimlet svinekjøtt er supert i wok, og svinekjøttdeigen funker godt i ovnsretter.
Skrevet

God gammeldags husmannskost, kjøttkaker, fiskekaker/boller, pølselappskaus, vanlig lappskaus, Fiskegrateng med potet eller råkost..

Skrevet
Hva er "gullerotsuppe"?

Vil tro det er en suppe med gulerøtter i ;)

Skrevet

Og "gulerøtter"? Er det det samme som gulrøtter kanskje?

Skrevet
gullerotsuppe, potetsuppe og blomkålsuppe, er alle billige og godt, men jeg syns det holder med suppe en dag i uken. laksefilet med grønnsaker er ikke super billig, men godt. laks med fløte, pasta og spinat noen som har flere ideer? jeg får klage på at jeg lager for mye fisk :P

For det første så heter det: Billige og sunne middagstips og ikke billige og sunde middagstips?

Så er det Gulrotsuppe og ikke gullerotsuppe.

Så er det enten billig og godt eller billige og gode, ikke billige og godt.

Så heter det laksefilè og ikke laksefilet.

Rettskriving er en fin ting å kunne ;-)

Middagstips: hjemmelagde kjøttkaker, hjemmelagd pizza, stekt/ovns bakt fisk, kylling,pasta og pesto, lasagne, kjøttdeig og spagetti osv

Skrevet
gullerotsuppe, potetsuppe og blomkålsuppe, er alle billige og godt, men jeg syns det holder med suppe en dag i uken. laksefilet med grønnsaker er ikke super billig, men godt. laks med fløte, pasta og spinat noen som har flere ideer? jeg får klage på at jeg lager for mye fisk :P

For det første så heter det: Billige og sunne middagstips og ikke billige og sunde middagstips?

Så er det Gulrotsuppe og ikke gullerotsuppe.

Så er det enten billig og godt eller billige og gode, ikke billige og godt.

Så heter det laksefilè og ikke laksefilet.

Rettskriving er en fin ting å kunne ;-)

Middagstips: hjemmelagde kjøttkaker, hjemmelagd pizza, stekt/ovns bakt fisk, kylling,pasta og pesto, lasagne, kjøttdeig og spagetti osv

Ja, det er det ;)

Oppslagsord

filet

I filet m1 (utt file>; fr 'nettverk', av fil 'tråd)

1 langt, smalt kjøttstykke langs ryggraden på slaktedyr indref-, oksef-, svinef-

2 beinfritt fiske- el. kjøttstykke torskef- , kyllingf-

Og med det samme jeg svare på ting det ikke er spurt om; sunne middagstips.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...