Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 gullerotsuppe, potetsuppe og blomkålsuppe, er alle billige og godt, men jeg syns det holder med suppe en dag i uken. laksefilet med grønnsaker er ikke super billig, men godt. laks med fløte, pasta og spinat noen som har flere ideer? jeg får klage på at jeg lager for mye fisk
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Kan ikke bli for mye fisk hehe... det er ikke gubben og sønnen enig i. de er veldig glad i fisk begge to, men når jeg serverer dem kjøtt så skulle man tro det var julaften og bursdag på en gang... haha
☆☆☆ Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Kan ikke bli for mye fisk hehe... det er ikke gubben og sønnen enig i. de er veldig glad i fisk begge to, men når jeg serverer dem kjøtt så skulle man tro det var julaften og bursdag på en gang... haha Ok, da får det bli svinekjøtt. Det er magert og for tiden billig. Strimlet svinekjøtt er supert i wok, og svinekjøttdeigen funker godt i ovnsretter.
bobbelfru Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 God gammeldags husmannskost, kjøttkaker, fiskekaker/boller, pølselappskaus, vanlig lappskaus, Fiskegrateng med potet eller råkost..
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Hva er "gullerotsuppe"? Vil tro det er en suppe med gulerøtter i
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Og "gulerøtter"? Er det det samme som gulrøtter kanskje?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 gullerotsuppe, potetsuppe og blomkålsuppe, er alle billige og godt, men jeg syns det holder med suppe en dag i uken. laksefilet med grønnsaker er ikke super billig, men godt. laks med fløte, pasta og spinat noen som har flere ideer? jeg får klage på at jeg lager for mye fisk For det første så heter det: Billige og sunne middagstips og ikke billige og sunde middagstips? Så er det Gulrotsuppe og ikke gullerotsuppe. Så er det enten billig og godt eller billige og gode, ikke billige og godt. Så heter det laksefilè og ikke laksefilet. Rettskriving er en fin ting å kunne ;-) Middagstips: hjemmelagde kjøttkaker, hjemmelagd pizza, stekt/ovns bakt fisk, kylling,pasta og pesto, lasagne, kjøttdeig og spagetti osv
humlesurr Skrevet 9. september 2012 #11 Skrevet 9. september 2012 gullerotsuppe, potetsuppe og blomkålsuppe, er alle billige og godt, men jeg syns det holder med suppe en dag i uken. laksefilet med grønnsaker er ikke super billig, men godt. laks med fløte, pasta og spinat noen som har flere ideer? jeg får klage på at jeg lager for mye fisk For det første så heter det: Billige og sunne middagstips og ikke billige og sunde middagstips? Så er det Gulrotsuppe og ikke gullerotsuppe. Så er det enten billig og godt eller billige og gode, ikke billige og godt. Så heter det laksefilè og ikke laksefilet. Rettskriving er en fin ting å kunne ;-) Middagstips: hjemmelagde kjøttkaker, hjemmelagd pizza, stekt/ovns bakt fisk, kylling,pasta og pesto, lasagne, kjøttdeig og spagetti osv Ja, det er det Oppslagsord filet I filet m1 (utt file>; fr 'nettverk', av fil 'tråd) 1 langt, smalt kjøttstykke langs ryggraden på slaktedyr indref-, oksef-, svinef- 2 beinfritt fiske- el. kjøttstykke torskef- , kyllingf- Og med det samme jeg svare på ting det ikke er spurt om; sunne middagstips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå