Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 På fredag skrev jeg et viktig og tidkrevende dokuent på jobben, og lagret det på en minnepinne. Jeg KAN ikke ha vært så dum at jeg ikke lagret. Når jeg nå åpner dokumentet hjemme på min private PC, så får jeg bare opp starten på dokumentet; altså den jobben jeg gjorde på fredag er helt borte! Er det noe som helst håp om å finne tilbake til alt jeg gjorde på fredag?
nerdybirdy Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Har du skrevet dette i word? i så tilfelle kan du gå på recent documents og håpe på at det ligger en versjon der som inneholder mer....Men det må du sikkert gjøre på din jobbmaskin. Håper det ordner seg for deg, har vært borti lignende situasjoner selv og det er überkjipt! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #3 Skrevet 9. september 2012 Hei og tusen takk for svar! Er på randen til panikk her nå, ligger en ukes hardt arbeid i det dokumentet... Det er skrevet i word ja, og jeg nekter å tro at jeg har vært så dum at jeg ikke har lagret. Jeg husker jeg opplevde det før på jobben, at når jeg åpnet et ferdig dokument i word, så lå det plutselig flere versjoner der så jeg måtte lete meg frem til riktige versjon. Kan jeg virkelig være så heldig at dette kan skje nå også, at det ligger flere versjoner på jobb PCen som jeg ikke får opp her hjemme (selv om jeg ikke skulle ha lagret...)? Når jeg åpner dokumentet her hjemme så får jeg beskjeden "produktaktivering mislyktes"... kan det ha noe med dette å gjøre?
nerdybirdy Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 word autolagrer etterhvert, i allefall de nyere versjonene, så du burde ha en nyere versjon på jobbPC. Jeg har aldri før sett denne feilmeldingen, så vet ikke hva det betyr, men det er mye "magiske" ting som skjer med word innimellom... Ikke riv ut alle hårstrå på hodet, det ordner seg for snille piker! Lykke til
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Tusen takk for svar! Har nylig fått installert ny Office-pakke på jobben så word-versjonen bør være ny. Da er det et lite håp langt der borte i det fjerne i hvert fall... skulle ønske det var mandag og jeg var på jobb så jeg fikk sjekket. Alternativt får jeg finne ut hvor vaskefolket legger søpla, hadde en del skrevet for hånd som jeg var dum nok til å kaste... herreguuuuuuud!
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. september 2012 #6 Skrevet 9. september 2012 Hvis pc'en på jobb bruker en nyere versjon av word, kan det være årsaken til at din pc ikke «ser» det du har lagret via jobben. Dra på jobb og sett inn minnepennen der, og se om du finner det
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #7 Skrevet 9. september 2012 Takk for svar Undrende Ullteppe. Word-versjonen her hjemme er fra 2010. Finnes det en nyere?
nerdybirdy Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 jepp, 2011-versjonen. lagrer .docx formater tror jeg
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. september 2012 #9 Skrevet 9. september 2012 Hvis pc'en på jobb bruker en nyere versjon av word, kan det være årsaken til at din pc ikke «ser» det du har lagret via jobben. Dra på jobb og sett inn minnepennen der, og se om du finner det
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 Hm, hvor kom den fra...jaja... Hvordan gikk det, HI?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #11 Skrevet 9. september 2012 Får ikke sjekket før jeg er på jobb i morgen tidlig, er et stykke til jobben og har barna alene i dag. Krysser alt av fingre og tær, er virkelig ute å kjøre om jeg har mistet alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå