Gå til innhold

Fargevalg på manduca - hjelp meg!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har brun og liker den godt :-)

Skrevet

Spiller det egentlig noen rolle hvilken farge det er på bæretøyet som skal brukes noen få måneder?

Skrevet

Jeg har akkurat samme "dilemmaet"! Hehe..

Lurer på enten den beige, rød, oliven eller paradise nature. Men er usikker på om det er verdt mere penger, egentlig. Og kanskje man blir mer lei et sånt mønster?... Den helt grønne som har kommet ut er også ganske fin i grunn.

Skrevet

Jeg har brun og synes den er fin og nøytral :)

Skrevet

Brun er kjønnsnøytral og man ser ikke flekker :-) Vi er veldig fornøyd med vår!

Skrevet

Litt på siden av tema, men er det ikke ubehagelig for små babyer å sitte sånn med bena?

Ellers syns jeg den brune var fin.

Bestiller du fra Tyskland blir det vel toll i tillegg?

Skrevet

Jeg hadde brun. Det kræsjer liksom ikke med noe fargemessig. Veldig fornøyd med den :)

Skrevet
Spiller det egentlig noen rolle hvilken farge det er på bæretøyet som skal brukes noen få måneder?
Nå brukes en manduca til barnet er 3-4 år da, så jeg vil si at fargen er ganske viktig. Vet ikke hvor du har fått det fra at det bare brukes noen få måneder....

æh... Bære barnet til det er 3-4 år? Nei, vet du hva! Barn går selv i allefall fra de er 2.

Skrevet (endret)
Nå brukes en manduca til barnet er 3-4 år da, så jeg vil si at fargen er ganske viktig. Vet ikke hvor du har fått det fra at det bare brukes noen få måneder....
æh... Bære barnet til det er 3-4 år? Nei, vet du hva! Barn går selv i allefall fra de er 2.

Jada de går, men det er nettopp derfor superpraktisk å kunne ha med en sele når de er slitne på kvelden på vei hjem eller på skogstur :-)

Endret av yrild
Skrevet
Jada de går, men det er nettopp derfor superpraktisk å kunne ha med en sele når de er slitne på kvelden på vei hjem eller på skogstur :-)
Ja, men den KAN brukes opp til 20 kg. Barn blir slitne i bena, skjønner du. Dessuten er det koselig å bære innimellom. Og det er lettere å ha med bæresæle enn vogn. Prøv, så ser du selv.

Nei takk, jeg er ferdig med å bære barn! Og de korte avstandene barna her ville/måtte bli båret, var så korte at da tok vi dem på skuldrene eller ryggen uten å måtte drasse med oss noe ekstra. Men selvfølgelig, barn er forskjellige! (Og takk for det, tenk så kjedelig det ville blitt hvis alle var like!) ;-)

Skrevet

Takk alle sammen, det ble en olivenfarget :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...