Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Jeg har benyttet meg av tilbudet om å kjøpe 15 esker kapsler, så får man kaffemaskinen med på kjøpet. Men hur er det, er det automatisk vannregulering på den, eller må man ordne det manuelt? Vart litt usikker..
Hybelkanina Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Du styrer vannet selv. Tror det bare er Creative som er helautomatisk.
Sol Skippertaksdronning Skrevet 9. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2012 Ok Gikk litt surr i hvilke maskiner som har hvilke funksjoner serru.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå