YumYum2 Skrevet 9. september 2012 #1 Skrevet 9. september 2012 Er 37 uker "bare"i morgen, men alerede gått en uke med maserier/modningsrier som blir sterkere og sterkere for hver pulje. Etter bare en dag hadde livmortappen min gått fra 4.8 cm til 2 cm og blitt mjuk, det var mandagen. Skal til JM på onsdag og vurderer å be ho strippe meg om jeg er helt moden. Er så sliten av dette nesten hver kveld og natt når jeg har en 5 åring fra før at jeg har begynt å vurdere kjerringråd. Kan fint vaske trapper og hele huset for har utrolig nok piffen til det, bare kroppen som føles influensa syk og skikkelig mørbanka og støl Har også vært en del på do de siste to dagene, tror ikke jeg hadde trengt noe klyster iallefall (beklager detaljer!) Tips dere?
☆☆☆ Skrevet 9. september 2012 #2 Skrevet 9. september 2012 Vet om ett som garantert virker om du gir det litt tid; slapp av og vent. Ellers er det mange som gir deg noe å gjøre i mellomtida, men ungen kommer ikke før det er på tide..
YumYum2 Skrevet 9. september 2012 Forfatter #3 Skrevet 9. september 2012 Det er jo sant, men ikke så lett å slappe av når dette holder på hver dag :-P
Gjest marmeladen Skrevet 9. september 2012 #4 Skrevet 9. september 2012 Er 37 uker "bare"i morgen, men alerede gått en uke med maserier/modningsrier som blir sterkere og sterkere for hver pulje. Etter bare en dag hadde livmortappen min gått fra 4.8 cm til 2 cm og blitt mjuk, det var mandagen. Skal til JM på onsdag og vurderer å be ho strippe meg om jeg er helt moden. Er så sliten av dette nesten hver kveld og natt når jeg har en 5 åring fra før at jeg har begynt å vurdere kjerringråd. Kan fint vaske trapper og hele huset for har utrolig nok piffen til det, bare kroppen som føles influensa syk og skikkelig mørbanka og støl Har også vært en del på do de siste to dagene, tror ikke jeg hadde trengt noe klyster iallefall (beklager detaljer!) Tips dere? Jeg spiste sterk indisk mat etter å ha blitt strippet av jordmor. Nå vet jeg ikke om begge delene var med på å påvirke meg, eller ingen av delene, for jeg fødte 10 dager på overtid, men dagen etter strippinga og den sterke maten.. hehe
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #5 Skrevet 9. september 2012 Legg deg til å sove. De fleste fødsler starter mens man sover!
YumYum2 Skrevet 9. september 2012 Forfatter #6 Skrevet 9. september 2012 Legg deg til å sove. De fleste fødsler starter mens man sover! Har en 5 åring her og sambo er på jobb, men når han kommer hjem skal jeg helt klart sove ja Kjerringråd som ikke sliter meg ut mer (trappevask o.l) gidder jeg ikke prøve, men sånn som kanel, bringebærte, sterk mat og sex er jo ikke akkurat bryderi med å prøve vel?
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #8 Skrevet 9. september 2012 Det beste rådet er å slappe av. Det hjelper, derfor de fleste fødsler starter på natt. Hvordan vet du alt dette om at tappen er blitt kortere osv? Driver du å roter inni der selv? Jordmor/lege driver vel ikke å sjekker slikt? Jeg tok INGEN GU i det hele tatt jeg gjennom hele svangerskapet. Driver du å roter der inne kan det være derfor du har så mye maserier... Og det at du styrer så mye hjelper ikke det heller. Jeg fikk vanvittig kynnere og slikt av å holde på med ting. Slappe av er tingen!
Anonym bruker Skrevet 9. september 2012 #10 Skrevet 9. september 2012 Sæden ja, begge ganger har fødselen startet et par timer etter sex.
YumYum2 Skrevet 9. september 2012 Forfatter #11 Skrevet 9. september 2012 Det beste rådet er å slappe av. Det hjelper, derfor de fleste fødsler starter på natt. Hvordan vet du alt dette om at tappen er blitt kortere osv? Driver du å roter inni der selv? Jordmor/lege driver vel ikke å sjekker slikt? Jeg tok INGEN GU i det hele tatt jeg gjennom hele svangerskapet. Driver du å roter der inne kan det være derfor du har så mye maserier... Og det at du styrer så mye hjelper ikke det heller. Jeg fikk vanvittig kynnere og slikt av å holde på med ting. Slappe av er tingen! Jeg ble sjekket med innvendig ul tidligere i svangerskapet for å sjekke lengden på livmorhalsen da jeg fødte for tidlig sist. Etter den første kvelden med vondt var jeg hos jm dagen etter og ho sjekket oppi der Det var for å eventuelt være litt mer forberedt, om det hadde hatt noen effekt.. Jeg er 37 uker i morgen og etter enda flere dager og netter med dette tror jeg at det er blitt mer modent. Derfor kan det vel ikke skade å prøve noen små kjerringråd vel? Jeg spurte om kjerringråd som fungerer, ikke kritikk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå